StartAktualnościArtykułyAplikacje mobilneForum

Newsletter

Zaprenumeruj bezpłatny e-biuletyn:

Warto wiedzieć

Raporty

Case study

PRACA z JobPilot

Szukaj oferty pracy:

Wdrażamy:

  • projekty www
  • kampanie marketingowe
  • platformy e-learningowe
  • systemy contact-center
  • firmowy intranet

Forum "e-marketing"

>> najnowsze na początek >> zaloguj się aby zamieszczać wpisy
Schowaj e-Marketing2001-11-23
wszelkie możliwe informacje włacznie z reklamami głównych firm , ich ofertami itd...

michał sankowski

Komentuje krzych2001-11-25
No dobra szukam wszędzie podziału e-marketingu, może mi powiecie na co sie dzieli e-marketing (interaktywny marketing). Ja bym tutaj wrzucił to co w tradycyjnym no czyli marketing wewnętrzny, zewnętrzny no i interakcyjny. Bo elementy takie jak www,e-mail, grupy dyskusyjne, prezentacje to są raczej narzędzia czyż nie....?

krzych

Komentuje Red.2002-01-04
Książka: "Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm" będzie chyba dobrym źródłem informacji o e-marketingu. Podaję link do księgarni z tą książką: http://helion.pl/view3142~marint

Red.

Komentuje Ebooki2004-03-20
wejdź na :
http://www.ebooki.resnet.pl

Ebooki

Komentuje Dariusz2004-03-30
Myślę że strona, którą niżej podam może Cię zadowolić, zwłaszcza jeśli to o co prosisz nie jest jedynie potrzebą chwili. Właściciel serwisu wnikliwie zajmuje się sprawami e-marketingu i ebiznesu w praktyce. Jest w tym naprawdę świetny. Można znaleźć u niego dużo case studies (studium przypadków) czyli chyba to o co pytasz. Jest to niestety strona po części z płatnym dostępem do artykułów, ale nie wykluczone że to czego szukasz można tam znaleźć za darmo.
Zajrzyj na
http://www.dariusztupaj.and.pl/Piotr/

Dariusz

Komentuje Marika2014-10-03
MarikaKażdy użytkownik zostawia w mediach społecznościowych niezliczoną ilość danych o swoich zainteresowaniach. Ludzie opisują siebie w profilach, klikają w reklamy, udostępniają różne treści. Odpowiednie silniki gromadzą dane, które wykorzystywane są w marketingu internetowym. Duża baza danych może być wykorzystana np. w e-mail marketingu. Ludzie zostawiają bardzo dużo danych i, trzeba je tylko umieć dobrze wykorzystać prowadząc mailing do firm. Obecnie bazy adresowe w mailingu tworzone są pod konkretnych odbiorców. Nie rozsyła się maili do osób, które są niezainteresowane danym tematem. Takie maile mogą być potraktowane jako spam co będzie niekorzystne dla wizerunku firmy.
Po więcej szczegółów zajrzyj na http://inbmarketing.pl

Marika

Komentuje Marika2014-10-03
MarikaKażdy użytkownik zostawia w mediach społecznościowych niezliczoną ilość danych o swoich zainteresowaniach. Ludzie opisują siebie w profilach, klikają w reklamy, udostępniają różne treści. Odpowiednie silniki gromadzą dane, które wykorzystywane są w marketingu internetowym. Duża baza danych może być wykorzystana np. w e-mail marketingu. Ludzie zostawiają bardzo dużo danych i, trzeba je tylko umieć dobrze wykorzystać prowadząc mailing do firm. Obecnie bazy adresowe w mailingu tworzone są pod konkretnych odbiorców. Nie rozsyła się maili do osób, które są niezainteresowane danym tematem. Takie maile mogą być potraktowane jako spam co będzie niekorzystne dla wizerunku firmy.
Po więcej szczegółów zajrzyj na http://inbmarketing.pl

Marika

Komentuje Gabrysia2014-10-15
GabrysiaMoim zdaniem na chwilę obecną mailing w bardzo dużym stopniu stracił na znaczeniu i firmy nie powinny już do niego przywiązywać aż tak dużej wagi.

Gabrysia

Komentuje Dorota2014-10-15
DorotaA co w przypadku wiadomości głosowych? Coraz częściej o tym słyszę, a nie wiem jak jest skuteczność tego rodzaju marketingu.

szczegóły: http://www.tidetelco.pl/produkty/polaczenia-wychodzace/voice-mailing

Dorota

Komentuje Paulina2014-10-21
Paulinae-marketing to przede wszystkim widoczność w wynikach wyszukiwania, na dzień dzisiejszy popularne jest pozycjonowanie i SEO czy reklama Adwords. Do e-marketingu możemy zaliczyć również wszelakie reklamy na stronach i portalach Internetowych oraz ogłaszenia.
Jest tego naprawdę wiele. Na temat pozycjonowania można znaleźć wiele informacji, aczkolwiek w dzisiejszych czasach najlepiej jest to powierzyć osobom z dużą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem. Więcej na temat pozycjonowania i kogo wybrać do tego można znaleźć na sieciarz.pl

Paulina

Komentuje paula2014-12-01
paulaJeśli chodzi o pozycjonowanie, to myślę, iż fajną metodą jest pozyskiwanie linków z konkretnych baz blogów, tym bardziej jeśli są to blogi tematyczne. Są przecież firmy, które mają swoje bazy (np. http://sklep.siteseo.pl/ posiada ponad 20 prywatnych baz podzielonych na pakiety po 50 lub 100 blogów ). Co o tym sądzicie? Zwracając się do takiej firmy możemy ominąć pośrednika, a przy okazji mieć wgląd w to i co najważniejsze (w moim mniemaniu) możliwość decydowania gdzie nasze linki (i które konkretnie) pojawią się.

paula

Komentuje Mariola2014-12-04
MariolaJeżeli nie znamy się na rzeczy i nie wiemy dokładnie, jakie formy marketingu wybrać, lepiej nie kombinować i nie wydawać pieniędzy na reklamy, które mogą okazać się nieskuteczne. Wolałabym już na starcie zainwestować w usługi firmy doradztwa marketingowego takiej jak http://trivo.pl i pozwolić jej dobrać odpowiednie strategie reklamowe do mojej działalności. Myślę, że to dobry sposób na to, żeby pieniądze włożone w tego typu działania rzeczywiście nam się zwróciły.

Mariola

Komentuje Anna2015-03-02
AnnaOdpowiednią formę reklamy, marketingu możemy dobrać posiadając odpowiednie informacje na temat naszych klientów, ich wyborów i upodobań oraz tego co mówią w internecie na temat naszej marki/produktu/usługi. Bardzo pomocne w tym są serwisy, które zbierają takie informacje, a następnie daja narzędzie do zarządzania relacjami z naszymi klientami. Do takich narzędzi należy ActiveCust.com - zbiera dane z różnych źródeł: blogi, fora, media społecznościowe, system CRM, z którym jest zintegrowany, a następnie je analizuje i pokazuje, co o danej marce/produkcie myślą, a co za tym idzie piszą klienci. Dzięki temu w łatwy i szybki sposób można uzyskać dane na temat nastawienia do danej marki/produktu/usługi. ActiveCust.com jest niezwykle przydatnym serwisem dla wszystkich, którym zależy na dobrym wypromowaniu marki. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Dotacje na innowacje. Inwestujemy w waszą przyszłość.

Anna

Komentuje Adam2015-03-05
Wiadomości głosowe są kiepskie. [url=http://www.4create.eu]4create.eu[/url] w sposób graficzny osiągnęło sukces a taki voice mail jest w Polsce na poziomie dna.

Adam

Komentuje Mariola2015-03-25
MariolaCo znaczy, że w sposób graficzny?

Mariola

Komentuje Linkeus2015-04-01
LinkeusInfografiki to niezwykle potężne narzędzie. Proste, czytelne.
Zamieszczone na instagramie albo pintereście są licznie udostępniane, kopiowane, a jeśli są wartościowe dadzą swojemu źródłu dużą sławę i wiele wejść.

Linkeus

Komentuje Natalia2015-04-03
NataliaLinkeus form promocji tak naprawdę przybywa z każdym dniem i żeby przetestować wszystko być musiał chyba cały rok robić tylko to, ważne, żeby dobrać formę do tego co robimy bo to ma ogromne znacznie. My ostatnio zainteresowaliśmy się takim narzędziem jakim jest Traffic Network http://traffic-network.pl/ - początkowo wiadomo sceptyczne podejście jak do wszystkiego co nowe, ale po zastosowaniu i pierwszych efektach ocena bardzo pozytywna, więc warto się nim zainteresować.

Natalia

Komentuje Monika2015-09-06
MonikaEmarketing to w czasach internetu to podstawa. Ale żeby to wykorzystać a jest co to najlepiej zlecić to komuś kto się na tym zna. W tym przypadku najlepiej sprawdzi się http://adnation.pl

Monika

Komentuje Gabrysia2015-09-10
GabrysiaTeż uważam, że najlepiej jest zlecać takie działania zewnętrznym firmom, które mają większe doświadczenie w tym.

Gabrysia

Komentuje norton2015-09-14
nortonZgadzam się z Gabrysią. Również wolałabym zlecić firmie zewnętrznej, która zna się na rzeczy i wykona zlecenie tak jak należy. Lepiej zapłacić parę groszy, ale mieć porządnie zrobione.

norton

Komentuje Marcin2015-09-17
e-marketing to przede wszystkim widoczność w wynikach wyszukiwania, na dzień dzisiejszy popularne jest pozycjonowanie i SEO czy reklama Adwords. Do e-marketingu możemy zaliczyć również wszelakie reklamy na stronach i portalach Internetowych oraz ogłaszenia.
Jest tego naprawdę wiele. Na temat pozycjonowania można znaleźć wiele informacji, http://katowice-projekty.pl/projekty-na-waska-dzialke.htmlProjekty domów na wąską działkę Katowice aczkolwiek w dzisiejszych czasach najlepiej jest to powierzyć osobom z dużą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem. Więcej na temat pozycjonowania i kogo wybrać do tego można znaleźć na sieciarz.pl

Marcin

Komentuje Mariusz2015-09-23
MariuszMarcin nie myl Adwordsa z pozycjonowaniem, adwords jest tylko reklamą.

Mariusz

Komentuje Fraertz2016-07-07
Pierwszy raz spotkałam się z sytuacją, w której ktoś myli AdWords z pozycjonowaniem. Jeśli chodzi o działania marketingowe, to mogę Wam polecić tą agencje http://www.directchannel.pl , która specjalizuje się w komunikacji bezpośredniej. Pierwszy raz spotkałam się z tym terminem na jednym z wykładów o marketingu i zaczęłam w domu szukać firm, które tworzą bezpośrednie relacje z klientem i firmą, bo tym właśnie jest komunikacja bezpośrednie. Jedną z firm, które miały w ofercie takie działania jest właśnie firma Direct Channel, na której ofertę się zdecydowałam i jestem zadowolona z efektów.

Fraertz

Komentuje Roman772016-07-18
Roman77Na podstawie tego tematu najlepiej widać, jak wiele osób nie do końca rozumie o co chodzi w pozycjonowaniu i reklamach. Sam nie do końca wszystko rozumiałem, dopóki nie zapoznałem się z informacjami z http://wizerunekwsieci.gr8.com/?utm_source=fora&utm_medium=buzz&utm_campaign=br0716 W tym poradniku macie bardzo dokładnie omówione podstawy tego, na co zwrócić uwagę budując wizerunek swojej firmy w sieci. Z lepszym i bardziej przystępnym poradnikiem się nie spotkałem.

Roman77

Zaloguj się aby dodać komentarz

Polecamy

Przejrzyj chłoniaka