StartAktualnościArtykułyAplikacje mobilneForum

Newsletter

Zaprenumeruj bezpłatny e-biuletyn:

Warto wiedzieć

Raporty

Case study

PRACA z JobPilot

Szukaj oferty pracy:

Wdrażamy:

  • projekty www
  • kampanie marketingowe
  • platformy e-learningowe
  • systemy contact-center
  • firmowy intranet

Forum "e-reklama"

>> najnowsze na początek >> zaloguj się aby zamieszczać wpisy
Schowaj Reklama dla małych i dużych firm2016-01-13
PawełDzień dobry,
Wątek reklamy w Internecie nieustannie przewija się na tym forum. Najczęściej pytania dotycząc spraw pozycjonowania strony lub prowadzenia kampanii AdWords.
Warto rozróżnić te dwie różne od siebie usługi. Podstawową różnicą między pozycjonowaniem a linkami sponsorowanymi (AdWords) jest przyjmiemy czas emisji i zasięg. Reklamą AdWords możemy dotrzeć do niemal każdego konsumenta na wybrane przez nas słowa kluczowe, jedynym warunkiem jest odpowiedni budżet. Gdy środki reklamowe nam się wyczerpią to natychmiast tracimy naszą widoczność w Internecie. Jednak samych możliwości reklamowych jest masa i tutaj pozwolę odnieść się do strony firmowej: http://www.melonet.pl/kampanie-adwords.html gdzie zobaczą Państwo jak na wiele różnych sposobów można się pokazać w Internecie.
Pozycjonowanie to dążenie do jak najwyższej pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwania - im wyżej tym lepsza widoczność i większy ruch na stronie. W przeciwieństwie do reklam AdWords pozycjonowanie polega na ciągłej promocji strony, aby jej pozycja rosła - czyli budujemy trwały efekt w postaci wysokiej widoczności strony w wynikach wyszukiwania. Jednak jak już wcześniej wspomniałem pomaga to jedynie w polepszeniu widoczności w wynikach wyszukiwania - AdWords oferuje wiele więcej, bo reklamy w aplikacjach, stronach partnerskich czy portalu YouTube.

Paweł

Komentuje Monika2016-01-28
Pozwolę sobie podpiąć się pod ten wątek.Ostatnio zainteresowałam się marketingiem i właśnie rodzajami reklamy. Trafiłam na bardzo fajnego bloga, który pokazuje nie tylko możliwe reklamy w internecie, ale i również stacjonarne. Nie miałam pojęcia, że jest tego aż tyle.
Zapraszam zainteresowanych do lektury:
http://blog.posperita.pl/
:D

Monika

Komentuje mmarketer2016-01-29
mmarketerReklama w internecie to nie tylko pozycjonowanie czy AdWords. Trzeba korzystać też z innych źródeł. Jednym z nich jest pozostawienie wzmianki o firmie na http://dlafirm.eu lub http://warszawa.forum-ogloszenia.pl.

mmarketer

Komentuje Mikola2016-02-01
Bez reklamy internetowej trudno byłoby przebić się ze swoją ofertą, ale warto skupić się też na innych formach promocji typu ulotki, banery czy marketing mobilny. Dobrze sprawdza się platforma http://serwersms.pl można ją wykorzystać do informowania klientów o nowych produktach czy promocjach. Poza tym warto zainteresować się też marketingiem treści, takie działania budują pozytywny wizerunek firmy, zwiększają jej wiarygodność.

Mikola

Komentuje Ernanda2016-02-08
ErnandaMoim zdaniem przy wszystkich działaniach związanych z promocją firmy w sieci, nie wolno zapominać o jej identyfikacji,a co za tym idzie zarejestrowaniu znaku towarowego. Można to zrobić na http://eznak.pl/ , a także sprawdzić za pośrednictwem tego portalu, czy dany symbol nie jest już przypisany innej firmie.

Ernanda

Komentuje Tomasz2016-02-10
TomaszTo ja dołożę jeszcze świeży serwis: http://polecamspeca.pl - reklama jest w 100% darmowa. Baza firm dość pokaźna.

Tomasz

Komentuje Antek2016-05-17
Wazne jest to, aby klient czy tez potencjalny klient - rozroznial nasza marke, logo czy produkt posrod setek/tysiecy podobnych, konkurencyjnych. Dlatego jakze wazne jest stworzenie wlasnie odpowiednie logo dla firmy/produktu. Jesli nie ogarniemy tego sami to moze to za nas zrobic firma, np http://projektowane.pl/ - maja na swoim koncie juz tysiace takich projektow.

Antek

Komentuje hopek2016-05-17
Zaplanowaniem efektywnej kampanii reklamowej może zająć się agencja http://www.aplan.media.pl/
Wiem, bo widziałem ich dzieło w postaci strony internetowej, jaką robili dla sklepu mojego znajomego. Tworzą też animacje i wizualizacje 3D, stoiska targowe, gadżety reklamowe i pomagają organizować eventy firmowe. Wszystko w zależności od potrzeb Klienta.

hopek

Komentuje Fraertz2016-07-26
Jeśli chodzi o reklamę i ogólnie działania mające na celu zwiększyć zyski, to ciekawym rozwiązaniem jest plik produktowy. Jest to specjalny plik opisujacy nasze produkty, który umieszcza się w reklamach Google Product Listing Ads a także w takich porównywarkach cenowych jak Ceneo, Nokaut, Skąpiec. Oczywiście można umieścić go także w innych, ale podałam te największe :) Więcej informacji o tym pliku znajdziecie na stronie firmy, która zajmuje się jego tworzeniem, a mianowicie http://feedink.com/pl/basic-information-about-product-feeds/

Fraertz

Komentuje adam2016-08-26
adamWedług mnie w dzisiejszych czasach warto rozpocząć reklame od założenia konta w Google Moja Firma, jak to zrobić zobaczycie tutaj: http://www.semtalk.pl/jak-dodac-firme-do-google-moja-firma/ dzieki temu zrobimy dobry wstep do promocji w internecie

adam

Komentuje Cecylia2016-09-15
CecyliaA jakie kampanie reklamowe polecilibyście do promocji firmy zajmującej się instalacjami? Chodzi mi konkretnie o nich: http://www.ascoinstal.pl/oferta

Cecylia

Komentuje Arek2016-09-22
ArekA może firma sprzątająca? http://mr-mopper-sprzatanie.pl/

Arek

Zaloguj się aby dodać komentarz

Polecamy

Przejrzyj chłoniaka