StartAktualnościArtykułyWarto wiedziećForum

Kontakt

Justyna Adamczk redaktor naczelna www.e-marketing.pl
Justyna Adamczyk
Redaktor naczelna
justyna.adamczyk@e-marketing.pl

Warto wiedzieć

Raporty

Case study

Wdrażamy:

  • projekty www
  • kampanie marketingowe
  • platformy e-learningowe
  • systemy contact-center
  • firmowy intranet
Szukaj wieści zawierających wyrażenie:

Polscy przedsiębiorcy wierzą, że własna firma to sposób na bezpieczną przyszłość07.06.2017
Przejrzysta wizja i środki finansowe to dwa kluczowe czynniki, które w opinii polskich przedsiębiorców są najistotniejsze przy rozpoczynaniu działalności biznesowej. Uzyskały one odpowiednio 44 proc. i 36 proc. odpowiedzi w badaniu Ipsos MORI1 na zlecenie Microsoft. >>>
Wyniki ankiety: ponad 70 proc. respondentów nie może płacić kartą w urzędzie07.06.2017
Prawie 70 proc. badanych nigdy nie korzystało z płatności bezgotówkowych przy załatwianiu spraw w urzędzie, a 71 proc. nie miało takiej możliwości – wynika z sondy Serwisu Samorządowego PAP. >>>
Multi Currency Pricing – nowa usługa PayU wspiera polskich przedsiębiorców w zdobywaniu zagranicznych rynków01.06.2017
Handel transgraniczny (ang. cross-border) jest motorem wzrostu gospodarki cyfrowej na świecie. Do 2020 roku branża e-commerce będzie warta ok. 3 biliony dolarów, a aż jedna trzecia tego będzie transgraniczna – prognozuje Laurent le Moal, CEO PayU.  >>>
Głośne efekty cichego szeptania01.06.2017
Zdobycie zaufania konsumentów do marki jest jednym z kluczowych celów wszelkich działań reklamowych, gdyż to ono stanowi punkt wyjścia do zainteresowania go ofertą. Współczesne media oraz sposoby komunikacji międzyludzkiej znacząco wpłynęły na zmiany w dostępie do źródeł informacji oraz poziomie zaufania do wyrażonych w nich opinii.  >>>
They.pl z wygraną w konkursie Young Creatives31.05.2017
Aleksandra Berka i Patrycja Rogacz z agencji digital marketingu They.pl wygrały konkurs skierowany do młodych talentów branży kreatywnej – Young Creatives Open. W tym roku kategoria Open pojawiła się po raz pierwszy.  >>>
KFC stawia na digital i wprowadza innowacyjną funkcję aplikacji30.05.2017
Marka KFC konsekwentnie inwestuje w rozwiązania mobilne. Już niedługo aplikacja sieci zostanie wzbogacona o pionierską na polskim rynku funkcjonalność. Będzie to Skip The Line, czyli zamawianie posiłków za pośrednictwem smartfona z odbiorem w restauracji. >>>
Onwelo uruchomiło centrum testowania oprogramowania29.05.2017
Onwelo, wiodący polski dostawca usług IT, działający na światowym rynku, wyodrębnił w swoich strukturach centrum testowania oprogramowania IT – Test Factory Center. Umożliwia ono wykonywanie kompleksowych testów systemów IT przed ich wdrożeniem w środowisko produkcyjne. >>>
Polacy niechętni masowemu kształceniu na studiach wyższych30.05.2017
Ponad połowa ankietowanych (55 proc.) przez CBOS popiera pomysł resortu nauki dotyczący ograniczenia liczby studentów przypadających na jednego wykładowcę. >>>
Jak pracują millenialsi?25.05.2017
Rynek pracy oswaja się z nadchodząca dominacją Pokolenia Y, czyli popularnych millenialsów. Znalazło to przełożenie również w zmianie zachowania i podejścia do nich przez pracodawców. Stereotypowo wychowani w realiach wolnego rynku, przekonani o własnej wyjątkowości i niestabilni jako pracownicy. Ale jak naprawdę na rynku pracy radzą sobie millenialsi? >>>
Polscy konsumenci w dobrych nastrojach. Rekordowo dobre dane GUS 25.05.2017
W maju 2017 r., w porównaniu do poprzedniego miesiąca, odnotowano wyraźną poprawę zarówno obecnych, jak i przyszłych nastrojów konsumenckich. >>>
„Gazeta Wyborcza” w nowej intuicyjnej aplikacji mobilnej24.05.2017
Dziś - we wtorek, 23 maja br. czytelnicy cyfrowych treści „Gazety Wyborczej” otrzymali nową odsłonę aplikacji dziennika, która umożliwia, między innymi, personalizację treści i zachowanie wybranych artykułów na później. >>>
Polscy przedsiębiorcy: Pieniądze nie są wyznacznikiem sukcesu
24.05.2017
Tylko dla niespełna 30 proc. polskich przedsiębiorców z sektora MMŚP wyznacznikiem sukcesu są uzyskiwane przez nich dochody. Co jest dużo ważniejsze? Niezależność. Właściciele firm są zadowoleni ze swoich dokonań. Aż 67 proc. z nich uważa, że osiągnęło sukces lub dokona tego w ciągu dwóch lat – wynika z badania „Polski przedsiębiorca. Portret własny”, przeprowadzonego przez firmę home.pl.

W powszechnej opinii wielu Polaków osiągnięcie sukcesu utożsamiane jest z uzyskiwaniem dużych dochodów. W przypadku polskich przedsiębiorców, których firmy zaliczają się do sektora MMŚP (-mikro, -małe i średnie firmy) – niekoniecznie. Dowodem na to jest badanie przeprowadzone w maju 2017 roku przez home.pl, na grupie 1 tys. klientów.

Przedsiębiorcy optymistycznie patrzą w przyszłość

Okazuje się bowiem, że aż dla 65 proc. z nich sukces utożsamia z niezależnością. Z kolei 48 proc. przedsiębiorców wskazało na rozpoznawalność marki na rynku, 34 proc. – stworzenie jej od początku, 23 proc. – na tworzenie miejsc pracy. Tylko 28 proc. właścicieli firm utożsamia sukces z uzyskiwaniem miesięcznie konkretnych dochodów (od 10 do 100 tys. zł netto).

Polscy przedsiębiorcy są zadowoleni ze swoich dokonań. Aż 36 proc. badanych uważa, że osiągnęło sukces. Kolejne 31 proc. jest pewne, że dokona tego w ciągu najbliższych dwóch lat. Tylko 6 proc. właścicieli przedsiębiorstw z sektora MMŚP nie czuje, że osiągnęło sukces, 28 proc. nigdy o tym nie myślało. Przeważająca większość z nich jest optymistami, jeśli chodzi o rozwój swoich firm. Odpowiedziało tak 93 proc. ankietowanych. Za pesymistów uważa się tylko 7 proc. badanych.

Wykorzystuj internet, inaczej nie osiągniesz sukcesu

A co, zdaniem przedsiębiorców, pomaga w osiągnięciu sukcesu? Nowe technologie wykorzystujące Internet. Uważa tak 69 proc. badanych, odmiennego zdania jest 17 proc. z nich, 14 proc. nie ma na ten temat opinii. A jakie? Reklama internetowa (71 proc. tych, którzy odpowiedzieli na poprzednie pytanie twierdząco), media społecznościowe (62 proc.), sklep internetowy (35 proc.), portale aukcyjne (17 proc.), porównywarki cenowe (16 proc.).
- Żeby osiągnąć sukces, współczesny przedsiębiorca powinien być gotowy na zmiany – komentuje Marta Puczyńska, dyrektor działu sprzedaży i marketingu w home.pl . - A nowe technologie wpływają na sposób, w jaki się komunikujemy, spędzamy czas, jak i co kupujemy. Trzeba umieć je wykorzystywać. Bo nawet dysponując niewielkim budżetem reklamowym można dotrzeć do ściśle określonej grupy klientów. Internet daje możliwość prowadzenia skutecznych akcji promocyjnych. Zarówno w Warszawie, jak i Sydney.

Co się liczy? Pracowitość i kreatywność

Zdecydowana większość badanych przedsiębiorców, którzy prowadzą firmy z sektora MMŚP, twierdzi, że cechą pomagającą osiągnąć sukces jest pracowitość. Uważa tak 77 proc. ankietowanych. Z kolei 73 proc. wskazało na kreatywność, 59 proc. – zdolność adaptacji do zmian, 56 – determinację , 55 proc. – zdolność do podejmowania ryzyka, 45 proc. – zdolność zarządzania czasem, 43 proc. – szybkość podejmowania decyzji.

Ankietowani zostali także zapytani o przyszłe działania, które muszą podjąć, żeby rozwinąć swój biznes. Okazuje się, że 43 proc. z nich zamierza zatrudnić pracowników, 34 proc. – zwiększyć nakłady na reklamę internetową, 33 proc. – zbudować stronę www. Dużo mniejsza liczba badanych planuje założyć swój sklep internetowy, wystawiać się na imprezach targowych (po 14 proc.).
Badanie „Polski przedsiębiorca. Portret własny” zostało przeprowadzone w maju 2017 roku z okazji 20. urodzin home.pl. Wzięło w nim udział tysiąc klientów firmy home.pl, zaliczających się do sektora MMŚP (-mikro, -małe i średnie firmy).

350 na godzinę – czyli zatrważająca liczba nowych złośliwych aplikacji na Androida23.05.2017
Około 72% użytkowników smartphone’ów na całym świecie korzysta z urządzeń z systemem operacyjnym Android (źródło: Statcounter). W pierwszym kwartale 2017 roku specjaliści od bezpieczeństwa G DATA odkryli ponad 750 000 złośliwych aplikacji dla popularnego systemu operacyjnego firmy Google.  >>>
Kompetencje przyszłości – jakie umiejętności rozwijać, by odnosić sukcesy na rynku pracy?23.05.2017
Zaledwie 30% Polaków poszerza swoje umiejętności w zakresie wykonywanej pracy, a 20% uczęszcza na kursy i szkolenia podnoszące kompetencje pracownicze – wynika z raportu „Aktywni + Przyszłość Rynku Pracy” zrealizowanego przez serwis z ogłoszeniami o pracę Gumtree.pl1. . >>>
Vademecum dziennikarza: porady redaktora ekonomicznego22.05.2017
Pytania powinny być krótkie i jasne, dziennikarz powinien wiedzieć, o czym i dla kogo będzie pisał – to niektóre z rad. Zapraszamy do obejrzenia krótkich filmów dla dziennikarzy.  >>>
Plansze: [ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 ]

Do góry

PRACA z JobPilot

Szukaj oferty pracy:

Polecamy

Przejrzyj chłoniaka