StartAktualnościArtykułyWarto wiedziećForum

Kontakt

Justyna Adamczk redaktor naczelna www.e-marketing.pl
Justyna Adamczyk
Redaktor naczelna
justyna.adamczyk@e-marketing.pl

Warto wiedzieć

Raporty

Case study

Wdrażamy:

  • projekty www
  • kampanie marketingowe
  • platformy e-learningowe
  • systemy contact-center
  • firmowy intranet
Szukaj wieści zawierających wyrażenie:

Polscy przedsiębiorcy wierzą, że własna firma to sposób na bezpieczną przyszłość07.06.2017
Przejrzysta wizja i środki finansowe to dwa kluczowe czynniki, które w opinii polskich przedsiębiorców są najistotniejsze przy rozpoczynaniu działalności biznesowej. Uzyskały one odpowiednio 44 proc. i 36 proc. odpowiedzi w badaniu Ipsos MORI1 na zlecenie Microsoft. >>>
Wyniki ankiety: ponad 70 proc. respondentów nie może płacić kartą w urzędzie07.06.2017
Prawie 70 proc. badanych nigdy nie korzystało z płatności bezgotówkowych przy załatwianiu spraw w urzędzie, a 71 proc. nie miało takiej możliwości – wynika z sondy Serwisu Samorządowego PAP. >>>
Multi Currency Pricing – nowa usługa PayU wspiera polskich przedsiębiorców w zdobywaniu zagranicznych rynków01.06.2017
Handel transgraniczny (ang. cross-border) jest motorem wzrostu gospodarki cyfrowej na świecie. Do 2020 roku branża e-commerce będzie warta ok. 3 biliony dolarów, a aż jedna trzecia tego będzie transgraniczna – prognozuje Laurent le Moal, CEO PayU.  >>>
Głośne efekty cichego szeptania01.06.2017
Zdobycie zaufania konsumentów do marki jest jednym z kluczowych celów wszelkich działań reklamowych, gdyż to ono stanowi punkt wyjścia do zainteresowania go ofertą. Współczesne media oraz sposoby komunikacji międzyludzkiej znacząco wpłynęły na zmiany w dostępie do źródeł informacji oraz poziomie zaufania do wyrażonych w nich opinii.  >>>
They.pl z wygraną w konkursie Young Creatives31.05.2017
Aleksandra Berka i Patrycja Rogacz z agencji digital marketingu They.pl wygrały konkurs skierowany do młodych talentów branży kreatywnej – Young Creatives Open. W tym roku kategoria Open pojawiła się po raz pierwszy.  >>>
KFC stawia na digital i wprowadza innowacyjną funkcję aplikacji30.05.2017
Marka KFC konsekwentnie inwestuje w rozwiązania mobilne. Już niedługo aplikacja sieci zostanie wzbogacona o pionierską na polskim rynku funkcjonalność. Będzie to Skip The Line, czyli zamawianie posiłków za pośrednictwem smartfona z odbiorem w restauracji. >>>
Onwelo uruchomiło centrum testowania oprogramowania
29.05.2017
Onwelo, wiodący polski dostawca usług IT, działający na światowym rynku, wyodrębnił w swoich strukturach centrum testowania oprogramowania IT – Test Factory Center. Umożliwia ono wykonywanie kompleksowych testów systemów IT przed ich wdrożeniem w środowisko produkcyjne.

Centrum testowe Onwelo umożliwia zarządzanie całym procesem testów w jednym miejscu. Obejmuje wszystkie etapy planowania, przygotowania i przeprowadzania testów integracyjnych, systemowych oraz akceptacyjnych. Są one wykonywane przez doświadczony zespół inżynierów, których liczbę można łatwo skalować stosownie do potrzeb klienta. Zapewnieniu wysokiej jakości usługi służy także wyposażenie w odpowiednią infrastrukturę i narzędzia. Testy są przeprowadzane w centrum testowym lub u klienta, zgodnie z funkcjonującym u niego modelem, przy jednoczesnym przejęciu pełnej odpowiedzialności za cały proces testów.

„Połączenie właściwych procesów, kompetencji, zarządzania oraz narzędzi testowych w jednym miejscu umożliwia maksymalizację korzyści dla klienta. Oznacza także brak rozmytej odpowiedzialności, bo przejmujemy odpowiedzialność za cały obszar testów. Dzięki temu jesteśmy w stanie zagwarantować bardzo wysoką jakość i minimalizację ryzyka dla klientów” – mówi Sebastian Kołaciński, Test Factory Business Unit Director w Onwelo.

W ramach świadczonych usług, specjaliści Onwelo mogą opracować i wdrożyć strategię testów, albo też zweryfikować już wcześniej stworzoną strategię w celu jej zoptymalizowania. W zakresie działań Test Factory Center jest także ocena oraz audyt istniejących procesów oraz narzędzi w obszarze testów, jak również opracowanie szczegółowych planów dla poszczególnych rodzajów testów. Mogą one obejmować zarówno testy eksploracyjne, jak również testy w oparciu o przygotowane scenariusze oraz przypadki testowe.

Metodyka testów stosowana w ramach Test Factory Center jest zgodna ze standardami ISTQB i wykorzystuje również automatyzację procesu testów. Mogą do tego celu zostać wykorzystane albo gotowe uniwersalne narzędzia, albo też dedykowane rozwiązania zbudowane na potrzeby automatyzacji testów dla systemów front end’owych, CRM, sprzedażowych, centralnych oraz systemów back office.

„W naszym centrum przygotowujemy i przeprowadzamy testy zarówno w metodyce waterfall, jak i w metodykach zwinnych. Testy są prowadzone w oparciu o uzgodnione wskaźniki KPI. Ważnym wyróżnikiem naszego centrum jest także to, że kierujemy usługi do szerokiego spektrum sektorów, takich jak np. finanse, przemysł czy handel, opierając się na bogatym doświadczeniu centrum oraz na wysokich kompetencjach technicznych oraz biznesowych naszych ekspertów” – mówi Sebastian Kołaciński z Onwelo.

******
O Onwelo

Onwelo (www.onwelo.pl) jest nowoczesną polską spółką technologiczną specjalizującą się w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań IT dla firm z branży finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej, farmaceutycznej oraz FMCG. Onwelo dostarcza swoje usługi na całym świecie, w oparciu o biura zlokalizowane w Polsce oraz Stanach Zjednoczonych, oferując klientom modele współpracy oraz metodologii prowadzenia projektów, które odpowiadają charakterowi ich działalności. Świadczone usługi obejmują tworzenie, rozwój i utrzymanie oprogramowania, zarządzanie projektami, analizę biznesową, a także zarządzanie infrastrukturą i aplikacjami klienta.

Polacy niechętni masowemu kształceniu na studiach wyższych30.05.2017
Ponad połowa ankietowanych (55 proc.) przez CBOS popiera pomysł resortu nauki dotyczący ograniczenia liczby studentów przypadających na jednego wykładowcę. >>>
Jak pracują millenialsi?25.05.2017
Rynek pracy oswaja się z nadchodząca dominacją Pokolenia Y, czyli popularnych millenialsów. Znalazło to przełożenie również w zmianie zachowania i podejścia do nich przez pracodawców. Stereotypowo wychowani w realiach wolnego rynku, przekonani o własnej wyjątkowości i niestabilni jako pracownicy. Ale jak naprawdę na rynku pracy radzą sobie millenialsi? >>>
Polscy konsumenci w dobrych nastrojach. Rekordowo dobre dane GUS 25.05.2017
W maju 2017 r., w porównaniu do poprzedniego miesiąca, odnotowano wyraźną poprawę zarówno obecnych, jak i przyszłych nastrojów konsumenckich. >>>
„Gazeta Wyborcza” w nowej intuicyjnej aplikacji mobilnej24.05.2017
Dziś - we wtorek, 23 maja br. czytelnicy cyfrowych treści „Gazety Wyborczej” otrzymali nową odsłonę aplikacji dziennika, która umożliwia, między innymi, personalizację treści i zachowanie wybranych artykułów na później. >>>
Polscy przedsiębiorcy: Pieniądze nie są wyznacznikiem sukcesu24.05.2017
Tylko dla niespełna 30 proc. polskich przedsiębiorców z sektora MMŚP wyznacznikiem sukcesu są uzyskiwane przez nich dochody. Co jest dużo ważniejsze? Niezależność. Właściciele firm są zadowoleni ze swoich dokonań. Aż 67 proc. z nich uważa, że osiągnęło sukces lub dokona tego w ciągu dwóch lat – wynika z badania „Polski przedsiębiorca. Portret własny”, przeprowadzonego przez firmę home.pl. >>>
350 na godzinę – czyli zatrważająca liczba nowych złośliwych aplikacji na Androida23.05.2017
Około 72% użytkowników smartphone’ów na całym świecie korzysta z urządzeń z systemem operacyjnym Android (źródło: Statcounter). W pierwszym kwartale 2017 roku specjaliści od bezpieczeństwa G DATA odkryli ponad 750 000 złośliwych aplikacji dla popularnego systemu operacyjnego firmy Google.  >>>
Kompetencje przyszłości – jakie umiejętności rozwijać, by odnosić sukcesy na rynku pracy?23.05.2017
Zaledwie 30% Polaków poszerza swoje umiejętności w zakresie wykonywanej pracy, a 20% uczęszcza na kursy i szkolenia podnoszące kompetencje pracownicze – wynika z raportu „Aktywni + Przyszłość Rynku Pracy” zrealizowanego przez serwis z ogłoszeniami o pracę Gumtree.pl1. . >>>
Vademecum dziennikarza: porady redaktora ekonomicznego22.05.2017
Pytania powinny być krótkie i jasne, dziennikarz powinien wiedzieć, o czym i dla kogo będzie pisał – to niektóre z rad. Zapraszamy do obejrzenia krótkich filmów dla dziennikarzy.  >>>
Plansze: [ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 ]

Do góry

PRACA z JobPilot

Szukaj oferty pracy:

Polecamy

Przejrzyj chłoniaka