StartAktualnościArtykułyWarto wiedziećForum

Kontakt

Justyna Adamczk redaktor naczelna www.e-marketing.pl
Justyna Adamczyk
Redaktor naczelna
justyna.adamczyk@e-marketing.pl

Warto wiedzieć

Raporty

Case study

Wdrażamy:

  • projekty www
  • kampanie marketingowe
  • platformy e-learningowe
  • systemy contact-center
  • firmowy intranet
Szukaj wieści zawierających wyrażenie:

5 rzeczy, na które Polacy coraz chętniej wydają pieniądze05.10.2017
Eko-żywność, produkty rzemieślnicze, wsparcie młodych artystów… Na co Polacy coraz chętniej wydają swoje oszczędności? Zdecydowanie częściej przy zakupach biorą pod uwagę dobro środowiska i swoje zdrowie oraz szukają produktów dobrych jakościowo. Sprawdź, na co nie szkoda nam gotówki – niektóre wybory mogą okazać się zaskoczeniem. >>>
PizzaPortal.pl – Klikasz i jesz05.10.2017
PizzaPortal.pl, lider rynku zamawiania posiłków online, 2 października br. startuje z największą w historii portalu ogólnopolską kampanią reklamową. Jej celem jest repozycjonowanie marki i zbudowanie świadomości serwisu jako sposobu na wygodne zamawianie przez Internet różnorodnych dań z ulubionych restauracji.  >>>
Ojcowskie reklamy – Allegro, Orange i Mercedes z wyróżnieniami topdads 201705.10.2017
Allegro, Orange i Mercedes-Benz Polska – to trzy firmy, których kampanie reklamowe doceniono wyróżnieniami topdads 2017. Za promowanie pozytywnego wizerunku ojcostwa uhonorowano również Fundację Mamy i Taty.  >>>
Jakimi czyteliczkami są Polki?22.09.2017
Polki coraz chętniej czytają w nowoczesnej formie. Aż 49% spośród 563 zapytanych Pań deklaruje, iż korzysta z ebooków, a 28% sięga po audiobooki. Większość, bo 69% pobiera bezpłatne tytuły ebooków dostępne na oficjalnych stronach, 49% kupuje je samodzielnie, a 44% korzysta z  nabytych przez rodzinę lub znajomych.  >>>
Rusza nabór do największego konkursu innowacji produktowych, w którym to konsumenci decydują o przyznaniu nagród, a zwycięzca jest tylko jeden22.09.2017
„Produkt Roku – Wybór Polaków” jest polską odsłoną największego na świecie konkursu innowacji produktowych. Organizacja „Product of the Year” powstała 30 lat temu we Francji, a obecnie działa w ponad 40 krajach na świecie. W Polsce po 12 latach konkurs startuje w nowej odsłonie - zgodnej z międzynarodowymi standardami. >>>
Grupa Radiowa Agory zebrała ponad 297 tys. zł dla wsi Wysoka Zaborska22.09.2017
18 września br. zakończyła się wyjątkowa akcja stacji radiowych Agory „Odbudowujemy wieś Wysoka Zaborska". Redakcje Radia TOK FM, Radia Złote Przeboje, Radia Pogoda i Rock Radia wraz ze swoimi słuchaczami zebrały pieniądze dla poszkodowanych podczas sierpniowych nawałnic, a Grupa Radiowa Agory ufundowała kontener mieszkalny dla rodziny ze wsi Małe Gliśno. Wyemitowany został także specjalny blok reklamowy, z którego dochód zasilił zbiórkę. >>>
Diners Club partnerem akcji „Warto Bezgotówkowo”22.09.2017
Diners Club Polska, jako jedna z pierwszych organizacji włączyła się do ogólnopolskiej akcji społecznej popularyzującej płatności bez użycia gotówki. Firma na drugą połowę października zapowiedziała specjalne promocje dla nowych klientów. >>>
AlmiDecor w odświeżonej odsłonie22.09.2017
AlmiDecor to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży wyposażenia wnętrz, założona w 1991 roku. Swój pozytywny, wyrazisty wizerunek zbudowała dzięki spójnej i konsekwentnej strategii opartej na unikalnej ofercie produktów wysokiej jakości, pięknie zaaranżowanym witrynom sklepowym oraz dbałości o wysokie standardy obsługi klienta. >>>
Kampania reklamowa Banków Spółdzielczych z Grupy BPS22.09.2017
Rozpoczęła się kampania reklamowa Banków Spółdzielczych z Grupy BPS, w której pokazanie zostaną wartości bankowości spółdzielczej pod wspólnym logiem Grupy. Spot telewizyjny oraz materiały marketingowe kampanii wskazują na główne właściwości banków spółdzielczych. >>>
Polscy przedsiębiorcy wierzą, że własna firma to sposób na bezpieczną przyszłość07.06.2017
Przejrzysta wizja i środki finansowe to dwa kluczowe czynniki, które w opinii polskich przedsiębiorców są najistotniejsze przy rozpoczynaniu działalności biznesowej. Uzyskały one odpowiednio 44 proc. i 36 proc. odpowiedzi w badaniu Ipsos MORI1 na zlecenie Microsoft. >>>
Wyniki ankiety: ponad 70 proc. respondentów nie może płacić kartą w urzędzie07.06.2017
Prawie 70 proc. badanych nigdy nie korzystało z płatności bezgotówkowych przy załatwianiu spraw w urzędzie, a 71 proc. nie miało takiej możliwości – wynika z sondy Serwisu Samorządowego PAP. >>>
Multi Currency Pricing – nowa usługa PayU wspiera polskich przedsiębiorców w zdobywaniu zagranicznych rynków
01.06.2017
Handel transgraniczny (ang. cross-border) jest motorem wzrostu gospodarki cyfrowej na świecie. Do 2020 roku branża e-commerce będzie warta ok. 3 biliony dolarów, a aż jedna trzecia tego będzie transgraniczna – prognozuje Laurent le Moal, CEO PayU.

W samej Europie Środkowo-Wschodniej wartość handlu transgranicznego online wzrośnie do 45 miliardów dolarów1. PayU wspiera ten trend i polskich przedsiębiorców w zdobywaniu zagranicznych rynków, uruchamiając m.in. Multi Currency Pricing – usługę ułatwiającą zakupy w polskich sklepach internetowych klientom płacącym w obcej walucie.

Handel transgraniczny to duży i jak dotąd niewykorzystany potencjał dla polskich e-przedsiębiorców. Polskie produkty, cenione na całym świecie za wysoką jakość oraz atrakcyjne ceny, są coraz popularniejsze wśród zagranicznych konsumentów, zwłaszcza z Niemiec, Rosji i Wielkiej Brytanii.
To klienci, o których warto walczyć, ponieważ statystyczny Europejczyk wydaje na zakupy internetowe prawie 3 razy więcej niż polski e-konsument. Mimo to, jedynie 7% polskich e-sklepów oferuje sprzedaż swoich produktów poza granice naszego kraju, a mniej niż 10% posiada anglojęzyczną wersję strony1.

Na korzyść przedsiębiorców wpłyną także planowane zmiany legislacyjne w Unii Europejskiej. Obecnie prowadzone są prace nad strategią Jednolitego Rynku Cyfrowego, która ma usprawnić i ułatwić dostęp do towarów i usług cyfrowych w UE, maksymalizując potencjał wzrostu gospodarki cyfrowej.
Specjalne rozwiązanie wspierające e-handel transgraniczny wprowadza właśnie PayU. Usługa Multi Currency Pricing (MCP) polega na zaoferowaniu konsumentom posiadającym instrumenty płatnicze w obcych walutach stałej, pewnej ceny: klient jeszcze przed dokonaniem zakupu wie, ile zapłaci za dany produkt w walucie, w której posiada rachunek bankowy czy kartę.

- "W PayU wspieramy branżę e-commerce nie tylko na poziomie lokalnym, ale i międzynarodowym. Polscy przedsiębiorcy potrzebują rozwiązań, które ułatwią płatności transgraniczne i pomogą im dotrzeć do klientów poza granicami kraju. Emigracja zarobkowa spowodowała, że już 10-15% e-konsumentów kupujacych w Polsce posługuje się instrumentami finansowymi w obcej walucie. Dzięki funkcjonalności MCP klienci nie muszą martwić się o niekorzystne przewalutowanie, ponieważ od początku wiedzą ile zapłacą za swoje zakupy" – mówi Joanna Pieńkowska-Olczak, Country Manager PayU w Polsce.

Przewalutowanie odbywa się na stronie sklepu, przed przystąpieniem do transakcji, zwiększając tym samym komfort zakupów zagranicznych. Przeprowadzony wśród właścicieli e-sklepów program pilotażowy wskazał, że konwersja zakupowa jest kilka razy wyższa, im szybciej konsument pozna ostateczną cenę produktu. Możliwość zintegrowania usługi MCP na stronie internetowej sprzedawcy, pozwala na wyświetlanie cen w obcej walucie już podczas przeglądania oferty. Obecnie MCP obsługuje trzy waluty: euro, dolary i funty brytyjskie. Docelowo klienci polskich sklepów internetowych będą mogli płacić także m.in. w koronach czeskich, norweskich i duńskich, oraz we frankach szwajcarskich.

******
O PayU

PayU jest jednym z największych na świecie dostawców usług płatniczych, stawiającym na tworzenie szybkiego, prostego i efektywnego procesu płatniczego dla sprzedających i kupujących w 16 dynamicznie rozwijających się gospodarkach w Azji, Europie Środkowo-Wschodniej, Ameryce Łacińskiej i Afryce. Potencjalna populacja e-konsumentów na tych rynkach przekracza 2,2 mld ludzi. PayU jest liderem w obszarze płatności internetowych w Polsce i na wielu innych rynkach. Zakres usług płatniczych oferowanych przez PayU obejmuje m.in. płatności jednym kliknięciem, płatności mobilne w aplikacji sklepu, całkowicie online-owe raty, płatności cykliczne (tzw. recurring). PayU odpowiada za obszar technologii finansowych spółki Naspers Ltd. Więcej informacji: www.payu.com; www.payu.pl.

Głośne efekty cichego szeptania01.06.2017
Zdobycie zaufania konsumentów do marki jest jednym z kluczowych celów wszelkich działań reklamowych, gdyż to ono stanowi punkt wyjścia do zainteresowania go ofertą. Współczesne media oraz sposoby komunikacji międzyludzkiej znacząco wpłynęły na zmiany w dostępie do źródeł informacji oraz poziomie zaufania do wyrażonych w nich opinii.  >>>
They.pl z wygraną w konkursie Young Creatives31.05.2017
Aleksandra Berka i Patrycja Rogacz z agencji digital marketingu They.pl wygrały konkurs skierowany do młodych talentów branży kreatywnej – Young Creatives Open. W tym roku kategoria Open pojawiła się po raz pierwszy.  >>>
KFC stawia na digital i wprowadza innowacyjną funkcję aplikacji30.05.2017
Marka KFC konsekwentnie inwestuje w rozwiązania mobilne. Już niedługo aplikacja sieci zostanie wzbogacona o pionierską na polskim rynku funkcjonalność. Będzie to Skip The Line, czyli zamawianie posiłków za pośrednictwem smartfona z odbiorem w restauracji. >>>
Plansze: [ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 ]

Do góry

PRACA z JobPilot

Szukaj oferty pracy:

Polecamy

Przejrzyj chłoniaka