StartAktualnościArtykułyWarto wiedziećForum

Kontakt

Justyna Adamczk redaktor naczelna www.e-marketing.pl
Justyna Adamczyk
Redaktor naczelna
justyna.adamczyk@e-marketing.pl

Warto wiedzieć

Raporty

Case study

Wdrażamy:

  • projekty www
  • kampanie marketingowe
  • platformy e-learningowe
  • systemy contact-center
  • firmowy intranet
Szukaj wieści zawierających wyrażenie:

.Icu najpopularniejszą nietypową domeną na świecie w 2019 roku23.01.2020
Domena .icu, należąca do chińskiego koncernu Alibaba, jest obecnie najpopularniejszą i jednocześnie najszybciej rosnącą na świecie domeną z nietypowym rozszerzeniem. Wyprzedza ona następujące domeny: .top .xyz, .site, .vip, .online, .club, .wang, .live, .shop.  >>>
Reputacja stanowi 63 proc. wartości rynkowej przedsiębiorstwa23.01.2020
Według najnowszego badania przeprowadzonego przez Weber Shandwick, globalną sieć działającą w obszarze komunikacji i zaangażowania, reputacja ma coraz większe znaczenie i staje się jednym z najważniejszych czynników wpływających na wyniki finansowe przedsiębiorstw.  >>>
Forum Loyalty PLanet360° 18-19 marca 2020 w Warszawie21.01.2020
Nowe wydarzenie na rynku pełne świeżych pomysłów na starą lojalność: złożone z odpowiedzi na najważniejsze problemy, jakie stoją dziś przed sektorami retail i usługi w zakresie szeroko pojętego lokalizowania konsumenta. Dostarczy przegląd trendów, innowacji, inspiracji. Będzie okazją do eksperckiej wymianyz tymi „którzy się znają”, w formule „we care to share”. >>>
TikTok w 2019 roku pokonał Facebooka i Messengera21.01.2020
Popularna wśród nastolatków aplikacja TikTok w 2019 roku została zainstalowana ponad 700 mln razy. Pod tym względem platforma wyprzedziła Messengera i Facebooka. >>>
Już dziś mija termin zapłaty zaliczki za podatek dochodowy według nowych zasad20.01.2020
Podatnicy powinni pamiętać, że niedawno zostały zmienione zasady wpłaty zaliczek na podatek dochodowy za ostatni okres rozliczeniowy 2019 roku. Ustawodawca zlikwidował bowiem zapis o tym, że „podatnik nie wpłaca zaliczki za ostatni miesiąc lub odpowiednio kwartał, jeżeli przed upływem terminu do jej wpłaty złoży zeznanie i dokona zapłaty podatku (…)”. >>>
Polski sektor odzieżowy i tekstylny zatrudnia 116 tysięcy osób20.01.2020
Zatrudnienie w polskim sektorze odzieżowym i tekstylnym wyniosło w 2018 roku 116 tys. osób – Polska jest 3. pracodawcą sektora w Europie. Małe i średnie przedsiębiorstwa z branży systematycznie poszukują nowych pracowaników i są atrakcyjnym pracodawcą – średnie wynagrodzenie wzrosło w ostatnim czasie o ok. 10% i waha się w granicach 3-4 tys. zł brutto miesięcznie. >>>
„2 na 3 sprzedawców woli, gdy za zakupy płacisz kartą lub telefonem” – nowa kampania Visa 20.01.2020
Dzięki szybkim, wygodnym i bezpiecznym płatnościom Visa konsumenci mogą płacić nawet za najdrobniejsze zakupy w punktach sprzedaży i sklepach internetowych. >>>
Już 20 tys. aktywnych subskrypcji TOK FM Premium18.01.2020
Radio TOK FM zakończyło 2019 rok kolejnym sukcesem swojej płatnej oferty podcastów - na koniec grudnia liczba wykupionych dostępów TOK FM Premium przekroczyła 20 tys. To wzrost o 20% od marca 2019 roku.  >>>
Bankier.pl najważniejszym źródłem informacji dla inwestorów18.01.2020
Bankier.pl po raz dwunasty z rzędu został uznany za najważniejszy portal internetowy skierowany do inwestorów w badaniu przeprowadzonym przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych. >>>
Styliści i inżynierowie Kia Motors korzystają z wirtualnej rzeczywistości
13.01.2020
Styliści i inżynierowie Kia Motors korzystają z wirtualnej rzeczywistości w procesie projektowania aut.

- System wirtualnej rzeczywistości VR (Virtual Reality) umożliwia jednoczesny udział w procesie projektowania nawet 20 osobom, które znajdują się w różnych miejscach świata
- Nowy system poprawia zarówno jakość, jak i wydajność projektowania; oczekuje się, że czas opracowania nowych modeli skróci się o 20%, a związane z nim koszty będą niższe o 15%
- Film pokazujący w jaki sposób Kia będzie wykorzystywać wirtualną rzeczywistość
podczas opracowywania nowych samochodów znajduje się tutaj:
https://youtu.be/QuIJKCQOd68

Na przykładzie tworzenia nowego modelu – K5 – Kia zaprezentowała w ilu procesach będzie wykorzystywać wirtualną rzeczywistość podczas opracowywania samochodów w przyszłości. Dzięki specjalnym aplikacjom technologia VR pozwala zintegrować kilka pracochłonnych i czasochłonnych procesów oraz umożliwia stylistom i inżynierom przeprowadzenie oceny jakości projektu pod względem zarówno designu, jak i rozwiązań technicznych.

Uruchomienie systemu technologii VR stanowi jedynie część inwestycji w Centrum Badawczo-Rozwojowe. Ich łączna wartość jest szacowana na blisko 13 mln dolarów. Po pełnym wdrożeniu wirtualnych procesów we wszystkich etapach tworzenia nowych modeli, czas ich opracowywania skróci się o nawet 20%. Dzięki temu roczne wydatki na cele badawczo-rozwojowe będą niższe o 15%.

„Wykorzystanie możliwości jakie daje wirtualna rzeczywistość w procesie rozwoju i doskonalenia projektu jest niezbędne do szybkiego wprowadzania w życie nowych pomysłów” – powiedział Albert Biermann, dyrektor działu badań i rozwoju w Hyundai Motor Group.

Okulary VR pozwalają stylistom i inżynierom na bieżąco prowadzić symulacje i sprawdzać efekt wprowadzonych zmian, a 36 czujników, które śledzą ich ruchy każdemu z nich umożliwiają udział w procesie wprowadzania zmian w czasie rzeczywistym. Dzięki technologii VR w procesie oceny projektu jednocześnie może brać udział nawet 20 osób, co znacząco ułatwia współpracę między zespołami różnych specjalistów, którzy mogą znajdować się w centrach projektowych mieszczących się w Europie, Ameryce, Chinach i Indiach. Za sprawą technologii rozszerzonej rzeczywistości AR (Augmented Reality) wirtualna praca nad projektem przebiega znacznie szybciej niż dotychczas. Wirtualne procesy Kia wprowadza również do planowania przebiegu produkcji przyszłych modeli.

W przeszłości proces weryfikacji jakości wykonania samochodu rozpoczynał się dopiero po wyprodukowaniu egzemplarzy przedprodukcyjnych. Od teraz będzie on możliwy na znacznie wcześniejszym etapie tworzenia nowego modelu. Dalsze zastosowanie technologii VR i AR przewiduje się na potrzeby testowania jazdy autonomicznej na najwyższym, piątym poziomie. Wirtualne procesy weryfikacji powinny zdecydowanie przyspieszyć zarówno prace rozwojowe nad samochodami autonomicznymi, jak również wdrożenie ich do produkcji.

e-recepta w usługach pocztowych WP09.01.2020
Wirtualna Polska wdrożyła dodatkową funkcjonalność w usługach pocztowych. Od teraz użytkownicy mogą znaleźć wszystkie swoje e-recepty w jednym, dedykowanym miejscu w swojej skrzynce. Usługa jest darmowa i działa zarówno w serwisie WP Poczta, jak i Poczta o2. >>>
Porównywarka finansowa Totalmoney.pl ruszyła z kampanią reklamową 09.01.2020
7 stycznia rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa, promująca porównywarkę finansową Totalmoney.pl. Twórcy, w oparciu o popularny mem internetowy, zachęcają odbiorców do porównywania ofert kredytowych w wielu bankach, co finalnie przyniesie im wymierne korzyści. >>>
Ponad 12 000 osób pobrało już aplikację MyOla08.01.2020
Zbliżający się Nowy Rok to najlepszy czas, by stawiać przed sobą nowe wyzwania. To także idealny moment na to, by stworzyć listę noworocznych postanowień – robi to ponad połowa Polaków. Jak się okazuje, częściej na ten krok decydują się kobiety – plany na Nowy Rok w ubiegłym roku poczyniło 56% z nich. Jak zyskać motywację do działania i wytrwale realizować plany?  >>>
Plus rozpoczyna budowę komercyjnej sieci 5G08.01.2020
Polkomtel, operator sieci Plus z Grupy Cyfrowy Polsat rozpoczyna budowę pierwszej w Polsce komercyjnej sieci 5G na częstotliwości 2600 MHz TDD. W I kwartale 2020 roku klienci z co najmniej 7 miast w całej Polsce będą mogli korzystać z nowej technologii.  >>>
41 milionów złotych wypłaciła youtuberom grupa LTTM w 2019 roku08.01.2020
Stworzona w październiku grupa LTTM, czyli LifeTube, TalentMedia oraz Mellon Media, tylko na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy wypłaciła youtuberom ponad 41 milionów złotych. Podsumowując rok 2019, największa grupa influencer marketingu w Polsce zdradza również, ile średnio kosztuje jedna kampania z influencerem oraz jakie wyświetlenia generują filmy youtuberów zrzeszonych w sieci. >>>
Plansze: [ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 ]

Do góry

Polecamy

Forum Loyalty PLanet360°
Forum Loyalty PLanet360°
Forum Loyalty PLanet360° Forum profesjonalistów zarządzających lojalnością klienta w sektorach handlu i usług
Forum Loyalty PLanet360°
18-19 marzec 2020 r.
Warszawa