4fun.tv obchodził swoje siódme urodziny

13 lutego 2004 roku, o godz. 13.13, wystartował pierwszy w Polsce interaktywno-muzyczny kanał 4fun.tv. Po siedmiu latach nadawania, stacja dociera do 7,5 miliona gospodarstw domowych, osiągając coraz lepsze wyniki oglądalności.Siódmy rok istnienia stacji 4fun.tv na rynku był przełomowy i zakończył się dla niej niezwykle pomyślnie. W styczniu 2011 roku 4fun.tv zdobył najwięcej, bo aż 1,7 tys. nowych widzów wśród kanałów muzycznych. Tym samym znalazł się na drugim miejscu na liście najbardziej popularnych stacji muzycznych w Polsce.

1 stycznia 2011 roku Grupa Kapitałowa 4fun Media podpisała umowę z TVN. Współpraca dotyczy projektu TVN pod nazwą Premium TV, obejmującego współpracę w zakresie sprzedaży czasu reklamowego 4fun.tv i rebel:tv. Umowa ma strategiczne znaczenie dla wyników finansowych całej grupy kapitałowej zarówno w 2011 roku, jak i w latach kolejnych.

30 listopada ubiegłego roku, Grupa Kapitałowa 4fun Media zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Tym samym stała się drugą, po TVN, spółką z branży telewizyjnej notowaną na GPW. W marcu 2010 roku Grupa wprowadziła kolejny kanał muzyczny – rebel:tv. W tym samym miesiącu 4fun.tv zmienił format nadawania z 4:3 na 16:9. Do ramówki 4fun.tv zostały wprowadzone nowe pozycje, a do grona prezenterów dołączyły nowe osoby, w tym Jacek Januszko, znany z programu “You Can Dance””.

“”Kanał pracował na te wyniki od początku swojego istnienia. W 2008 roku widownia w grupie wiekowej 16-34 wzrosła o 186% w stosunku do 2004 roku, podczas gdy w 2010 roku liczba ta wzrosła aż o 309%. Wyniki te, jak również styczniowy sukces kanału, są dowodem na to, że trafiamy w oczekiwania widzów. Kolejne urodziny są dla nas jeszcze większą motywacją do tego, aby nadal uatrakcyjniać ramówki 4fun.tv oraz rebel:tv. Naszym priorytetem jest dopasowywanie ich do potrzeb widzów obydwu kanałów, którzy są niezwykle wymagającą i stawiającą na najbardziej nowoczesne rozwiązania grupą odbiorców”” – powiedziała Ewa Czekała, prezes zarządu 4fun Media.

Dzięki środkom pozyskanym z giełdy, już na jesieni w stacji 4fun.tv pojawi się całkiem nowy format, który bardzo znacząco uatrakcyjni ramówkę kanału. W tej sprawie prowadzone są rozmowy z największymi producentami takich formatów w Polsce – Mastiff Media, Intergalactic, czy Endemol. Strategicznym kierunkiem rozwoju stacji 4fun.tv w 2011 roku jest poszerzenie skali jej działalności w Internecie. Właśnie powstał kanał Polskiej Top Listy na Youtube, w kwietniu wystartuje nowa strona stacji, a w pierwszych dniach lutego udało się zamknąć nielegalny fanpage 4fun.tv na Facebooku.

Tym samym stacja zyskała 16 tys. nowych fanów. Osobą, która odpowiada za strategiczny rozwój produktów Grupy w obszarze Internetu, w tym dla 4fun.tv, jest Mateusz Górecki, który w lutym objął stanowisko Dyrektora ds. Projektów Innowacyjnych.

“”Nasza Spółka jest dobrą i bezpieczną inwestycją, która powinna przynieść znaczący zwrot w dłuższym terminie. Mamy mocną pozycję rynkową i dynamicznie się rozwijamy. Jestem przekonana, że systematyczna poprawa wskaźników finansowych, zwiększy kapitalizację 4fun Media SA i jej wycenę fundamentalną, co przełoży się na wzrost kursu akcji “”- mówi Ewa Czekała, prezes zarządu 4fun Media SA.

***
Stacja 4fun.tv należy do grupy kapitałowej 4fun Media, którą tworzą: 4fun.tv oraz spółka Program, reprezentująca kontent znanych na polskim rynku zagranicznych kanałów telewizyjnych. Telewizja 4fun.tv rozpoczęła swoją działalność w lutym 2004 roku. W 2005 roku została uhonorowana nagrodą New Channel of the Year – przyznawaną na konkursie Hot Bird TV Awards w Wenecji w kategorii najbardziej innowacyjna telewizja. W 2010 stacja 4fun.tv otrzymała wyróżnienie w konkursie Kryształowe Anteny, w kategorii rozwiązanie satelitarne za system 4funBox. 4fun.tv ma w swojej ofercie nie tylko największe hity muzyczne i zabawy interaktywne ale także wiele programów muzyczno – rozrywkowych: Dance Lista, Top Tygodnia, Polska Top Lista czy tematyczne Weekendy Specjalne. 4fun.tv jest dostępna w największych sieciach kablowych w kraju, takich jak: Aster, UPC, Vectra, Multimedia i wielu mniejszych. Stację można znaleźć również na platformach cyfrowych &#8222