Adv.pl dla marki ABSOLUT

Agencja interaktywna Adv.pl realizuje strategię opartą na działaniach społecznościowych dla marki ABSOLUT na Facebooku.
„ABSOLUTNI” (www.facebook.com/ABSOLUTNI) to miejsce skierowane do osób, które lubią nocne życie, dobrą zabawę i nawiązywanie nowych znajomości. Informuje o sposobach na spędzenie wieczoru
w najlepszym klubowym towarzystwie przy jednej z najbardziej uznanych wódek premium na świecie.

„Realizowana przez Adv.pl strategia w największym portalu społecznościowym nie opiera się wyłącznie na aktualizacji tzw. tablicy, ale pobudza fanów do aktywności. ABSOLUTNI biorą udział
w konkursach, żyją intensywnie, komentują i współtworzą profil marki” – mówi Michał Jaskulski, Senior Brand Manager w ABSOLUT Vodka.

Adv.pl planuje konsekwentny rozwój profilu marki w oparciu
o nietuzinkowe aplikacje, sondy i aktywności angażujące kolejnych fanów oraz ich przyjaciół.

ABSOLUT to współczesny fenomen. Wódka wprowadzona na globalny rynek w 1979 roku, szybko stała się wódką numer 1 w kategorii premium na świecie. ABSOLUT to wybór, który od lat łączy ludzi w 126 krajach świata.