AMBI PUR 3VOLUTION

14 lutego wystartował nowy projekt reklamowy realizowany przez dział Brand Partnership Discovery Media dla marki Ambi Pur należącej do Procter & Gamble. Kampania obejmuje szereg niestandardowych działań on-air oraz online, łączących nowoczesne technologie oraz kreatywne rozwiązania Discovery z marką Ambi Pur. Jej koncepcja powstała we współpracy Discovery Media, P&G oraz domu mediowego Mediacom z Warszawy. Produkcję spotu na zlecenie Discovery Media przeprowadziło studio Deep Flame z Warszawy. Wspólny projekt będzie realizowany do 8 maja br.

Na potrzeby kampanii powstał 30-sekundowy materiał filmowy (20-sekundowy spot produktowy
+ 10-sekundowa informacja o konkursie) komunikowany we wszystkich kanałach telewizji ogólnopolskiej. Towarzyszą mu sponsoring pasm tematycznych Discovery Channel i TLC oraz organizowany w całości przez Brand Partnership Discovery Media konkurs z pulą nagród o wartości przekraczającej 70 000 złotych.

Specjalnie stworzona strona konkursowa www.discoverychannel.pl/ambipur, która zawiera mechanizm umożliwiający uczestnikom przesyłanie zdjęć konkursowych będzie komunikowana online. Wsparcie on-air obejmuje spoty oraz belki konkursowe emitowane w programach kanałów z portfolio Discovery Networks. Wybór kanałów ustalany jest w oparciu o wyniki oglądalności w zadanej grupie docelowej. Konkurs na antenie potrwa od 14 lutego do 8 maja 2011 roku.

Discovery Media od lat oferuje partnerom biznesowym szereg niestandardowych rozwiązań i narzędzi komunikacyjnych, pozwalających na skuteczne dotarcie z komunikacją wybranej marki, czy firmy do precyzyjnie wybranej grupy docelowej. Wartość tej oferty znalazła odzwierciedlenie w wynikach najnowszego rankingu biur sprzedaży reklamy telewizyjnej opublikowanego przez miesięcznik Media&Marketing Polska. Badanie zostało przeprowadzone przez Millward Brown SMG/KRC a jego respondentami byli przedstawiciele domów mediowych i agencji reklamowych zajmujących się kupowaniem telewizyjnego czasu reklamowego. Raport, uwzględniając pracę polskich biur sprzedaży reklam telewizyjnych na kilku płaszczyznach, wyróżnił Discovery Media w kategorii najbardziej kreatywnego teamu. Discovery Media zostało najwyżej ocenione również pod kątem niestandardowych rozwiązań, biznesowego podejścia do klienta, relacji z klientem, zasad działania oraz aspektu merytorycznego. Discovery zwyciężyło po raz siódmy w ośmioletniej historii rankingu.

Discovery Media Polska nieustannie się rozwija, udoskonala sposób działania oraz wzbogaca portfolio. Oferta niestandardowa kanałów Discovery obejmuje m.in.  dedykowane pakiety sponsorskie, winiety programowe, tj. krótkie formy programowe, produkowane w oparciu o założenia komunikacji klientów, winiety komercyjne, tj. krótkie formy reklamowe, emitowane w ekskluzywnych blokach reklamowych, oraz projekty zintegrowane, wykorzystujące jednocześnie kilka formatów niestandardowych, poszerzonych np. o udział klientów w kampaniach marketingowych kanałów. Mocnym punktem oferty Discovery Media jest sponsoring kanału – unikalna na polskim rynku możliwość połączenia marki klienta
z wybranym kanałem z portfolio Discovery Networks.

***
O DISCOVERY MEDIA
Discovery Media Polska to marka stworzona w ramach struktur Discovery Networks w Polsce do sprzedaży czasu reklamowego kanałów z własnego portfolio (Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, Discovery World, TLC i Discovery Historia), jak również stacji należących do Turner Broadcasting – Cartoon Network i Boomerang. Na polskim rynku działa od dziesięciu lat, z sukcesem wdrażając szereg niestandardowych, kreatywnych rozwiązań w zakresie sprzedaży czasu antenowego. Dzięki innowacyjnej ofercie rozwiązań standardowych oraz niestandardowych, najwyższym standardom obsługi, znajomości grupy docelowej, wiedzy nt. rynku oraz doświadczeniu Discovery po raz siódmy zostało uznane Najlepszym Domem Sprzedaży Reklamy TV w ośmioletniej historii rankingu Media&Marketing Polska.
W 2009 r. zespół sprzedaży Discovery wybrany został Najlepszym Zespołem Sprzedaży w pierwszej edycji prestiżowego konkursu Polish National Sales Award.

O DISCOVERY NETWORKS CEEMEA
Discovery Networks Central & Eastern Europe, Middle East and Africa (CEEMEA) jest częścią Discovery Communications, największego nadawcy programów dokumentalnych na świecie (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK). Discovery Networks CEEMEA umożliwia ludziom badanie świata i zaspokajanie ciekawości za pośrednictwem 9 kanałów, z których największe to Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science i Discovery HD Showcase, a także poprzez wiodące produkty i usługi konsumenckie i edukacyjne. Discovery Networks CEEMEA nadaje w 18 językach, w 99 krajach na trzech kontynentach.