Podczas szkolenia zostaną omówione wybrane sklepy internetowe pod kątem dobrych i złych praktyk. Przejdź dalej i zgłoś swój sklep. Wskazówki będą uniwersalne, dlatego zapraszamy wszystkich właścicieli sklepów internetowych.Prowadzisz sklep Shoper? Zgłoś się do audytu na żywo lub obejrzyj na przykładzie innych sklepów, o co warto zadbać!
Jakie tematy będą poruszane na spotkaniu:
- ocena nazwy sklepu;
- na co zwrócić uwagę, budując stronę główną;
- jak sprawdzić, czy karta produktu jest przyjazna dla klienta;
- które elementy koszyka mają szczególne znaczenie;
- jak powinna być zbudowana nawigacja czy filtrowanie w sklepie internetowym;
- jak weryfikujemy, czy sklep budzi zaufanie;
- jakie elementy komunikacyjne mają znaczenie w e-sklepie;
- oraz poruszymy inne elementy związane z audytem sklepu internetowego – w zależności od tego, jakie sklepy zostaną zgłoszone.
Jak zgłosić się do audytu? – zasady
- Właściciel sklepu musi być otwarty na konstruktywną krytykę.
- Sklep będzie oceniany na żywo i zostaną wskazane elementy wymagające poprawy.
- Wskażemy również, co zostało przygotowane zgodnie z dobrymi praktykami e-commerce.
- W trakcie audytu prowadzący nie komunikują się z właścicielem.
- Nie oceniamy działań marketingowych czy ścieżek pozyskiwania ruchu, a sam sklep.
- Bez obaw: nie pokazujemy żadnych danych oraz nie otwieramy panelu administracyjnego sklepu.

Zależy nam, aby przeprowadzone na żywo audyty przebiegły jak najsprawiedliwiej. Każdy ma szansę się zgłosić – zarówno świeżo upieczeni właściciele sklepów jak i ci, którzy są już z nami wiele lat.
- Zgłoszenie sklepu odbywa się przez formularz, który będzie aktywny do 14 maja do godziny 12. Nie musisz się zgłaszać, aby wziąć udział w wydarzeniu.
- Następnie wybierzemy 6 stron na różnych stopniach zaawansowania i z różnych branż tak, aby audyty mogły zaprezentować szeroki przekrój możliwości sklepu.
- Na czacie odbędzie się krótkie głosowanie. Użytkownicy będą mieć chwilę czasu na zobaczenie 6 wybranych sklepów i zagłosowanie, na jeden, którego audyt chcieliby zobaczyć.
- Zostanie przeprowadzony audyt dwóch sklepów, które zdobyły najwięcej głosów.
- W zależności od czasu, który zabierze ocena sklepów, mogą zostać zaudytowane kolejne sklepy z listy.
Warsztaty potrwają półtorej godziny, a poprowadzą je:
Klaudia Kranc
Dział Customer Success platformy sklepów internetowych Shoper.
Marcin Piskorz
Dział Customer Success platformy sklepów internetowych Shoper.