Baner horyzontalny

Jak wiadomo popularność banerów bardzo spadła i dlatego sieci reklamowa Ad.net posiada w swojej ofercie specjalny baner horyzontalny (billboard) o rozmiarzch 750×100 pikseli. Dzięki wprowadzeniu tej dużej reklamy ze stron znikną małe formy reklamowe – buttony, linki tekstowe. Jedyną reklamą wyświetlaną będzie właśnie billboard.Dyrektor sprzedaży Ad.net Marek Rusiecki powiedział: “wprowadzając billboard do swojej oferty mamy świadomość zarówno przewagi tej formy reklamy nad zwykłym banerem, jak i pewnych problemów, które może spowodować nowy rozmiar. Przede wszystkim, nie mieliśmy na celu wprowadzenia do oferty, nowej, kosztownej formy reklamy. Naszą intencją była zmiana nastwaienia reklamodawców do banera jako reklamy internetowej. Większa powierzchnia reklamowa jest lepsza i skuteczniejsza i nie musi być droższa. Z drugiej strony zdajemy sobie sprawę z problemów: format 750×100 nie jest standardem IAB i reklamodawcy mogą narzekać, że muszą ponieść dodatkowy koszt przygotowania kolejnego formatu reklamy. W takiej sytuacji zawsze będziemy oferować klientowi emisję standardowego banera 468×60″”.”