Berberis CRM integruje się z Marketing Automation

Jeden z wiodących polskich producentów systemów CRM i ERP – BMS Creative nawiązał strategiczną współpracę z SALESmanago, pierwszym w Polsce systemem klasy Marketing Automation. W ramach połączonych systemów stworzone zostało unikalne narzędzie dla działów marketingu i sprzedaży łączące CRM i Automatyzację Marketingu.
Z rozwiązania CRM ERP Berberis korzysta około 3000 przedsiębiorstw różnej wielkości i z różnych branż, począwszy od firm produkcyjnych a skończywszy na branży finansowej oraz kancelariach prawnych. Wśród nich są firmy polskie (m.in. AMS, Corrimex, Arkom, Axuse Group) oraz zagraniczne jak Wainman Hawaii (USA) czy Crossbridge Global Capital Markets (Szwajcaria).
W ramach nawiązanej współpracy klienci korzystający z Systemu Berberis otrzymają możliwość wykorzystania narzędzi SALESmanago do automatyzacji działań marketingowych i sprzedażowych.

System SALESmanago Marketing Automation monitoruje i analizuje zachowanie klientów na stronie www oraz umożliwia definiowanie automatycznych reguł marketingowo sprzedażowych. Wg raportu firmy Gartner, firmy korzystające z systemów Marketing Automation osiągają 40% wyższy wzrost z inwestycji w Marketing (ROMI).

Z systemu SALESmanago korzysta już ponad 200 firm. Wśród nich silną reprezentację ma segment eCommerce, z liderami w swoich kategoriach takimi jak Rainbow Tours, ESKK, bron.pl, strefahobby.pl. W segmencie B2B klientami są m.in. SKK, Polcom, Unilogo, Controlling Systems i wiele innych.