Bezpłatna konferencja CRM GIGACON - 21 maja Warszawa

Jak rozwijać i utrzymać kontakty z klientami? Jak prowadzić kampanie sprzedażowe i jak osiągnąć właściwy efekt marketingowy, wykorzystując system CRM? – tego dowiedzą się Państwo podczas IX. edycji konferencji CRM GigaCon.
Proponowana tematyka:
===================

System CRM a prowadzenie kampanii sprzedażowych i marketingowych
Po co nam CRM – mniej oczywiste zastosowania i możliwości systemu CRM
Wdrożenie systemu CRM a zarządzanie zmianą organizacyjną
Obsługa klienta, komunikacja i budowanie lojalności
E-business, E-commerce
CRM w modelu Cloud
Call Center w rozwiązaniach CRM
Outsourcing CRM
Zarządzanie aplikacjami, Back Office, Front Office, EAI
Mobilny CRM
Jak osiągnąć właściwy efekt marketingowy, wykorzystując system CRM

W programie: wykłady ekspertów, poświęcone aktualnej problematyce i tendencjom, związanym z systemami CRM oraz prezentacje produktów, usprawniających zarządzanie kontaktem z klientem.

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY. Jedynym warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsza rejestracja na stronie wydarzenia: http://gigacon.org/crm