Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska serdecznie zaprasza na IAB Expert Panel #10 zatytułowany: Marketing Automation. Odbędzie się on 11 lutego o godzinie 11:00 w siedzibie IAB Polska w Warszawie. Wstęp bezpłatny.
W nowoczesnej formule paneli dyskusyjnych IAB Polska porusza najważniejsze zagadnienia dla branży internetowej. Wydarzenie adresowane jest do marketerów, agencji, domów mediowych, działów marketingu oraz pasjonatów marketingu, którzy chcieliby uczestniczyć w dyskusji na najbardziej palące tematy z obszarów e-marketingu. Wstęp bezpłatny. Serdecznie zapraszamy.
Agenda
PREZENTACJA
Prezentacja wyników badań i analiz na podstawie raportu „Real Time Bidding”
Paweł Kolenda, Dyrektor ds. Badań, IAB Polska
DYSKUSJA PANELOWA
Dyskusja panelowa: „Marketing Automation”
W panelu zostaną poruszone następujące tematy:
—————————————————————
kto korzysta z rozwiązań Real Time Bidding,
płatne treści czy sprzedaż reklamy – co zyskuje użytkownik,
czy kampanie RTB dają lepsze rezultaty niż kampanie zlecane tradycyjnie?
Zaproszenie do panelu otrzymali:
Adam Dyba – Adexon
Artur Banach – Netsprint.pl
Paulina Zyśk‐Lisica – Grupa Wirtualna Polska
Krzysztof Sobieszek – ZenithOptimedia Group
Grzegorz Sławatyński – nugg.ad
Przedstawiciel Oracle
Ewelina Ciach, IBM
Moderator: Robert Wielgo, Członek Zarządu IAB Polska
Zapisy
———-
Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc, aby wziąć udział wydarzeniu należy wysłać e-mail pod adres: Anna Maj, a.maj@iab.org.pl. Dla słuchaczy wstęp jest bezpłatny.
Miejsce i data
——————–
Miejsce: ul. Krucza 16/22, 00-526 Warszawa (wejście od ulicy Wilczej)
Data: 11 lutego 2015 r., godz. 11:00
Kto powinien wziąć udział?
———————————–
Przedstawiciele agencji i domów mediowych
Szefowie i specjaliści z działów marketingu