Big Star nowym klientem GetResponse

Do GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, przyłączyło się już ponad 5200 klientów. Do tego grona dołączył również Big Star, popularna na polskim rynku marka odzieżowa.
Od czerwca 2011r. GetResponse odpowiada za działania z zakresu email marketingu w ramach programu lojalnościowego marki Big Star.

“Powierzając firmie zewnętrznej obsługę działań email marketingowych oczekujemy od niej efektywności, doświadczenia, sprawnej obsługi oraz wiedzy eksperckiej z tej dziedziny. – powiedział Kamil Kordelas z Big Star.

“Cieszymy się, że firma Big Star powierzyła działania email marketingowe w ramach programu lojalnościowego właśnie nam. Jest to już kolejna znana marka, która obdarzyła nas zaufaniem. Okazuje się, że za wyborem GetResponse przemawia nie tylko kilkunastoletnie, międzynarodowe doświadczenie, ale również renoma skuteczności, którą udało nam się zbudować na polskim rynku w zaledwie niecały rok.” – mówi Szymon Grabowski, prezes Implix, właściciel GetResponse.

Wśród firm i instytucji, które powierzyły swoje działania email marketingowe GetResponse, są już między innymi PZPN, Intercontinental, Widzew Łódź, Scania, Cyfrowe.pl oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.

*******
O firmie:

Platforma GetResponse jest produktem firmy Implix posiadającej 12-letnie doświadczenie w email marketingu. Z usługi korzysta obecnie ponad 205,000 klientów z blisko 200 krajów (w tym 5,200 klientów z Polski). GetResponse oferuje wiele praktycznych rozwiązań niezbędnych do prowadzenia efektywnych kampanii email marketingowych z wykorzystaniem narzędzi takich jak: newslettery (ponad 300 gotowych do użycia szablonów
oraz 1000 darmowych zdjęć), wiadomości automatyczne, video emaile, ankiety internetowe, integracje z mediami społecznościowymi oraz rozbudowane statystyki. GetResponse oferuje również dedykowane rozwiązania dla klientów korporacyjnych.