Bluetooth marketing idealny na plaże

Wakacje to gorący okres dla marketerów, którzy bez względu na pogodę podążają za swoimi potencjalnymi klientami. Direct Channel, firma zajmująca się marketingiem bezpośrednim, wie jak im ulżyć w tym ciężkim okresie.
Plaże, restauracje, centa handlowe, wszystkie te miejsca w okresie wakacyjnym przeżywają prawdziwe oblężenie. Większość urlopowiczów oprócz tradycyjnego wyposażenia jak okulary przeciwsłoneczne czy okrycie głowy ma ze sobą również telefon komórkowy – mówi Bartłomiej Bock, sales manager w Direct Channel. Warto zatem skorzystać z tego kanału komunikacji by dotrzeć do potencjalnych klientów ze swoja ofertą.

Jak to działa?

Wystarczy, że klient ma ze sobą telefon komórkowy z włączoną usługą bluetooth i znajdzie się w strefie zasięgu nadajnika (około 100 metrów). Wówczas otrzymuje wcześniej przygotowaną wiadomość, np. informację o promocji, kupon rabatowy itp. Osoby z włączonym bluetoothem łatwiej przekonać do odbioru wiadomości jeśli dodatkowo dostaną coś jeszcze: muzykę, grę, tapetę.

Czy jest skuteczne?

“Podczas przeprowadzonych przez nas testów w jednym z warszawskich centrów handlowych, akcja bluetoothowa przyniosła całkiem konkretne rezultaty”” &#8211