Wakacje to gorący okres dla marketerów, którzy bez względu na pogodę podążają za swoimi potencjalnymi klientami. Direct Channel, firma zajmująca się marketingiem bezpośrednim, wie jak im ulżyć w tym ciężkim okresie.
Plaże, restauracje, centa handlowe, wszystkie te miejsca w okresie wakacyjnym przeżywają prawdziwe oblężenie. Większość urlopowiczów oprócz tradycyjnego wyposażenia jak okulary przeciwsłoneczne czy okrycie głowy ma ze sobą również telefon komórkowy – mówi Bartłomiej Bock, sales manager w Direct Channel. Warto zatem skorzystać z tego kanału komunikacji by dotrzeć do potencjalnych klientów ze swoja ofertą.
Jak to działa?
Wystarczy, że klient ma ze sobą telefon komórkowy z włączoną usługą bluetooth i znajdzie się w strefie zasięgu nadajnika (około 100 metrów). Wówczas otrzymuje wcześniej przygotowaną wiadomość, np. informację o promocji, kupon rabatowy itp. Osoby z włączonym bluetoothem łatwiej przekonać do odbioru wiadomości jeśli dodatkowo dostaną coś jeszcze: muzykę, grę, tapetę.
Czy jest skuteczne?
“Podczas przeprowadzonych przez nas testów w jednym z warszawskich centrów handlowych, akcja bluetoothowa przyniosła całkiem konkretne rezultaty”” –