Budowia z kampanią dla Cersanitu

Budowia – należąca do IDMnet sieć reklamy dla branży budowlanej i wnętrzarskiej – rozpoczęła kampanię nowej linii produktów Cersanitu – Nano. Kampania będzie prowadzona do końca listopada.
Cersanit Nano to kolekcja zaprojektowana z myślą o małych łazienkach. Kampania skierowana jest do osób, które urządzają lub remontują mieszkanie, szukają inspiracji, przykładowych aranżacji wnętrz oraz porad ekspertów. W kampanii wykorzystana zostanie reklama kontekstowa w formie rectangla, na wybranych witrynach wnętrzarskich sieci Budowia, w sekcjach poświęconych łazienkom. Dodatkowo – m.in. w serwisach Urzadzamy.pl i Muratordom.pl – wyemitowane będą artykuły sponsorowane, zawierające aranżacje i wysokiej jakości zdjęcia z wykorzystaniem produktów Cersanit Nano, opracowane z myślą o osobach szukających inspiracji do urządzenia własnej łazienki. Zaplanowany został również e-mailing do użytkowników serwisów Muratordom.pl, Urzadzamy.pl, Remontuj.pl i Dom.pl. Akcja będzie także wsparta kampanią zasięgową w witrynach należących do pakietu Wnętrza.

Kampania realizowana jest na zlecenie Cersanitu, który opracował również kreacje display. Za planowanie kampanii odpowiada Budowia. Aranżacje łazienek z wykorzystaniem produktów Cersanit Nano opracowane zostały przez redakcje serwisów, w których ukażą się artykuły sponsorowane.

*********
O firmie:

IDMnet S.A. – najstarsza i jedna z największych pod względem zasięgu polska sieć reklamy internetowej. Jej zasięg to 16 381 640 RU (Megapanel, PBI/Gemius marzec 2011). IDMnet jest właścicielem polskiej kobiecej sieci reklamowej – 4clover, sieci budowlanej – Budowia, sieci farmaceutyczno-medycznej ZdrowieNet, sieci reklamy video Clipnet oraz sieci typu audience network AdProfile. Ostatnim projektem, wprowadzonym przez IDMnet, jest AdFun, którego założeniem jest dostarczanie zintegrowanej komunikacji marketingowej, bazującej na zaangażowaniu, interakcji i rozrywce.