Super Media zaprojektowała i wykonała nowy serwis dla CBB Call Center – jednego z liderów na rynku usług Call Center. Warto zaznaczyć, iż jest to kolejne wdrożenie dla firmy z grupy BPH PBK S.A.Struktura nowo wykonanego serwisu znajdującego się pod adresem www.cbb.pl została zaprojektowana w sposób prosty i przejrzysty tak, aby każdy z użytkowników serwisu w sposób szybki i łatwy mógł dotrzeć do potrzebnych informacji. Użyteczność serwisu została wzbogacona o mechanizmy zwiększające jego interaktywność, a są nimi między innymi: polecenie strony, sonda/ankieta oraz formularze kontaktowe. Serwis www.cbb.pl został wyposażony w system trackingowy GeMius – narzędzie obserwujące i analizujące ruch na witrynach internetowych, które dostarcza wyczerpujące informacje o funkcjonowaniu stron internetowych. Cały serwis został oparty w autorski program do zarządzania treścią stron www – Content Manager.
Content Manager 2.0 jest rozwiązaniem ułatwiającym proces zarządzania tekstem oraz grafiką prezentowaną na stronie. Dotychczas w tej technologii wykonano m.in. serwisy internetowe: ORFE S.A (www.orfe.pl), BPH PBK SA (www.bphpbk.pl), Cadena S.A. (www.cadena.pl), Urzędu Miasta Dąbrowa Górnicza (www.dabrowa-gornicza.pl) czy też Konfederacji Pracodawców Polskich (www.kpp.org.pl).