dotPR z Allegro w Europie

Grupa Allegro po raz kolejny powierzyła działania komunikacyjne agencji dotPR. Tym razem firmy współpracują przy organizacji konferencji „e-nnovation – e-commerce w Europie Centralnej”, która odbędzie się 23-24 września w Poznaniu.
W przeszłości agencja realizowała działania PR na rzecz m.in. serwisu ogłoszeń o pracę otopraca.pl, który należy do grupy. Tym razem firmy mają okazję spotkać się przy projekcie międzynarodowym. dotPR prowadzi działania komunikacyjne związane z konferencją e-nnovation i konkursem na pomysł e-biznesowy. Odpowiedzialna jest m.in. za nawiązywanie współpracy z mediami i blogerami nie tylko w Polsce, ale także w Rosji, Czechach, Bułgarii, Rumunii, na Ukrainie czy na Węgrzech.

Konferencja „e-nnovation – e-commerce w Europie Centralnej” to największe spotkanie przedstawicieli branży e-commerce w tej części Europy, organizowane w dniach 23–24 września 2010 w Poznaniu. Będzie ono doskonałą okazją do dyskusji nt. nowych trendów, kierunków i barier rozwoju e-biznesu w Europie Środkowo – Wschodniej. Udział w wydarzeniu zapowiadają sławy e-commerce z całego świata.

dotPR to agencja public relations wyspecjalizowana w działaniach komunikacyjnych prowadzonych w internecie, w tym szczególnie w tzw. nowych mediach (serwisy społecznościowe, mikroblogging, etc). Przewagą konkurencyjną dotPR jest również wykorzystywanie rozwiązań technologicznych w obszarze tradycyjnego public relations. Agencja do tej pory wspierała wizerunkowo takich klientów jak HBO Polska, ESKK, Exide/Centra, GG Pro (Livechat Software), Kolporter S.A. czy Dachermann Polska.