E-commerce: jak dwukrotnie zwiększyć sprzedaż?

Reklama inteligenta to nowatorski sposób na dotarcie do klientów sklepów internetowych. Jak pokazują ostatnie analizy, jej skuteczność jest 2-krotnie wyższa, niż tradycyjnych form promocji. Dodatkową zaletą jest możliwość zidentyfikowania klienta niezależnie od rodzaju urządzenia, z którego korzysta. Dzięki temu w kanale mobilnym uzyskuje się nawet 4-krotnie lepsze efekty.
Co ważne, aż 70 procent internautów akceptuje taki model promocji. Na Zachodzie jest on już szeroko wykorzystywany. Czy rodzimy e-biznes wykorzysta nadarzającą się okazję do zwiększenia zysków?

Według badania, przeprowadzonego na zlecenie Sociomantic Labs, coraz więcej konsumentów odwiedza sklepy internetowe, mając już konkretnie sprecyzowane oczekiwania. 41 procent z nich doskonale wie, jaki produkt zamierza kupić i gdzie go znajdzie.

Jednak problemem dla większości sklepów internetowych pozostają klienci niezdecydowani np. tacy, którzy w ostatniej chwili rezygnują ze złożenia zamówienia. Odpowiedzią na tę bolączkę jest reklama inteligentna (ang. programmatic). – “Ten nowatorski model pozwala na analizę zachowań klientów podczas wizyty w e-sklepach oraz serwisach internetowych i na tej podstawie pomaga budować spersonalizowany przekaz reklamowy. Dzięki temu nie oglądają oni już ofert produktów, które nie znajdują się w kręgu ich zainteresowania. Ponadto sklep może zaproponować atrakcyjną zniżkę na produkt, który spełnia ich oczekiwania”” &#8211