Fonobranie - konkurs MetroMsn.pl

Ruszył konkurs Fonobranie na MetroMsn.pl, w którym codziennie można wygrać smartfony. Zabawa jest częścią jesiennej kampanii reklamowej portalu.
Konkurs potrwa do 18 listopada. Na MetroMsn.pl użytkownicy codziennie znajdą nową zagadkę wideo – zadaniem konkursowym jest rozwiązanie zagadki i zrobienie zdjęcia inspirowanego odpowiedzią. Najciekawsze zdjęcia jury codziennie nagradza smartfonami Nokia Lumia 800.

Konkursowi towarzyszy kampania reklamowa obejmująca kino (Helios, Cinema City), radio (sieć stacji radiowych Agory), prasę (”Metro”, ”Gazeta Wyborcza”), internet (grupa Gazeta.pl) oraz spoty w wagonach warszawskiego metra (CityINFO.tv). Fundatorem nagród rzeczowych jest Nokia.

Konkurs Fonobranie to kolejny etap jesiennych działań promocyjnych MetroMsn.pl. W październiku ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa, wystartowała wersja mobilna portalu, a użytkownicy mogli za darmo pobierać audiobook ”Duma i uprzedzenie” w interpretacji Joanny Szczepkowskiej.

********
Portal MetroMsn.pl ruszył w czerwcu 2012 i jest wynikiem współpracy Agory i Microsoftu. Łączy rozrywkę, wiadomości i styl życia w najlepszym wydaniu ze sprawami konsumenckimi. Jego zawartość powstaje w multimedialnej redakcji odpowiedzialnej zarówno za MetroMsn.pl jak i papierowe wydanie „Metra”. Portal korzysta też z treści dostępnych w ramach serwisów grupy Gazeta.pl, m.in. na Sport.pl, a także – jako część międzynarodowej rodziny portali MSN – z materiałów udostępnianych globalnie przez Microsoft.