Forum Loyalty PLanet360°

Forum Loyalty PLanet360°
Nowe pomysły na starą lojalność … czyli lojalność klientów utrzymuje ten, kto każdego dnia zaczyna o niej myśleć na nowo.

Forum Loyalty PLanet360° odbędzie się 18-19 marca 2020 r. w Warszawie.

Nowe wydarzenie na rynku pełne świeżych pomysłów na starą lojalność: złożone z odpowiedzi na najważniejsze problemy, jakie stoją dziś przed sektorami retail i usługi w zakresie szeroko pojętego lojalizowania konsumenta. Dostarczy przegląd trendów, innowacji, inspiracji. Będzie okazją do eksperckiej wymianyz tymi „którzy się znają”, w formule „we care to share”.

Program spotkania współtworzyli dyrektorzy marketingu, programów lojalnościowych oraz eksperci agencji specjalizujących się w budowaniu, rozwijaniu i monetyzacji relacji z klientami b2c i b2b.

Forum przygotowane jest wg. zasady problem solving: omawiamy wyzwanie i szukamy rozwiązania w 7 obszarach: Real insights driving loyalty in omnichannel; Customer acquisition in omnichannel B2C & B2B loyalty programs in omnichannel; Beyond classic programs: engagement & experience & emotions; Cross/up selling based on loyalty & relations; Data driven loyalty & relations; Customer retention. Bierne słuchanie to za mało, spotkanie zaprojektowane jest jako dynamiczna całość, zbudowana m.in. z eksperckich formatów: Tools&Technologies Zone, Networking Zone, Problem Solving Zone, AfterEvent Inspirator Zone.

Na Forum wystąpią przedstawiciele sieci handlowych i sektora usług, m.in.: Carrefour, RTV Euro AGD, SPAR, Polomarket, Auchan, Żabka, Grupa Eurocash, eObuwie, Leroy Merlin, Kross, UPC, Decathlon, Etam, Agata, Intersport, Komfort, IKEA, Amrest, PKN ORLEN, Credit Agricole, Citi Handlowy, PZU, Idea Bank.

Specjalne zaproszenie przyjęli także Inspiratorzy z zagranicy: Caroline Papadatos, ex Global Loyalty Consulting Leader LOYALTY ONE (Canada); Annika Davidsone, ex Chief Brand Officer PINS (Latvia)
oraz Maciej Partyka, Global Head of Customer Insights, BARCLAYCARD (UK).

Partnerami wydarzenia są: Masercard, Loyalty Point, Data Science Logic, Edenred, Laurens Coster, H2H.tech, Expen, OOHMagazine, MpK, Nowa Sprzedaż, e-marketing.pl, Polish Market.

Home

Strona główna