Frisco.pl – lider zakupów spożywczych z dostawą rozpoczyna działalność w kolejnych miastach

Frisco.pl – lider zakupów spożywczych z dostawą rozpoczyna działalność w kolejnych miastach

Frisco.pl konsekwentnie realizuje strategię rozwoju i rozszerza swoją działalność w Polsce. Po zapewnieniu pozycji wiodącego dostawcy zakupów spożywczych online w Warszawie, a także debiucie w Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie, wchodzi na Śląsk i do Trójmiasta. Aby zapewnić jak najwyższą jakość usług, otwiera lokalne centra dystrybucji i nawiązuje współpracę z miejscowymi dostawcami.

Frisco.pl to krajowy lider w zakupach spożywczych online, z 15-letnim doświadczeniem w dostarczaniu produktów pod drzwi klientów. Zamiast sklepów stacjonarnych ma własne centra dystrybucyjne, w których dba o zamówienia klientów na każdym ich etapie. Klienci z Katowic, Sosnowca i Mysłowic będą obsługiwani z centrum zlokalizowanego w położonym niedaleko Katowic Cholerzynie, natomiast dla mieszkańców Trójmiasta zostało uruchomione nowe centrum dystrybucyjne w Gdańsku.

W tej chwili z naszych usług tylko w Warszawie korzysta ponad 100 tysięcy gospodarstw domowych, a zainteresowanie zakupami online we Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie przekroczyło nasze oczekiwania. Chcemy umożliwić robienie wygodnych zakupów do domu przez internet wszystkim Polakom, dając im tym samym więcej czasu na to, co w życiu naprawdę ważne. Myślę, że mieszkańcy Śląska i Trójmiasta docenią zakupy bez męczących kolejek, maseczek, dźwigania ciężkich toreb, z dostawą pod same drzwi – co jest szczególnie istotne w okresie przedświątecznym, a przede wszystkim jakość dostarczanych przez nas produktów – mówi Jacek Palec, prezes Frisco.pl.

Aby zachować świeżość dostarczanych produktów, a dostawy realizować punktualnie na wybraną przez klienta godzinę, Frisco.pl w każdej nowej lokalizacji nawiązuje współpracę z lokalnymi dostawcami produktów świeżych. Następnie zakupy są kompletowane pod indywidualne zamówienie i dostarczane do domu klienta specjalnymi Frisco Vanami, czyli samochodami z chłodnią i mroźnią, tak aby zadbać o ich bezpieczeństwo i świeżość.

Dostawy są planowane zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem. U nas artykuły nie leżą tygodniami na półkach, nie są dotykane przez innych kupujących. Najczęściej jeszcze tego samego dnia, wprost od dostawcy, trafiają do klienta. Dostarczanie świeżych produktów to podstawa naszego działania. Potwierdzają to klienci: zebraliśmy już 20 tysięcy opinii, a 95% z nich to pozytywne oceny dotyczące jakości produktów świeżych  – wyjaśnia Jacek Palec, prezes Frisco.pl.

Frisco.pl rozpocznie działalność w nowych lokalizacjach już 7 grudnia. Co istotne – na klientów czekają atrakcyjne promocje – rok darmowej dostawy i kody rabatowe o łącznej wartości 160 zł. Szczegóły akcji dostępne są na stronie www.frisco.pl.

Zakupy można zrobić na stronie internetowej Frisco.pl oraz w aplikacji mobilnej, a dostarczane są już kolejnego dnia, przez siedem dni w tygodniu, od 6 do 23, na wybraną przez klienta godzinę. Frisco.pl udostępnia wszystkie kategorie produktów, które potrzebne są do zrobienia kompleksowych zakupów do domu – zarówno artykułów spożywczych (świeże owoce, warzywa, mięso, ryby i nabiał), jak i środków czystości, kosmetyków czy produktów dla zwierząt. Dodatkowo, sklep oferuje szeroki wybór produktów ekologicznych, wegańskich oraz wspierających zdrowy tryb życia. Wszystko w cenach jak w sklepach stacjonarnych, z przejrzystymi oznaczeniami cenowymi i promocjami do 50%.


O Frisco.pl:

Frisco.pl to działający od 15 lat największy supermarket internetowy w Polsce, będący nowoczesną i wygodną alternatywną dla dużych zakupów spożywczych w sklepach stacjonarnych. Oferuje szeroki asortyment produktów oraz ceny na poziomie hipermarketów. Dzięki temu zapewnia możliwość zaoszczędzenia czasu oraz zrobienia w jednym miejscu kompleksowych zakupów z dostawą, bez wychodzenia z domu. Frisco.pl posiada własne zaplecze magazynowe z zaawansowanym systemem obsługi zamówień. By zapewnić najwyższą jakość produktów świeżych, są one porcjowane i pakowane bezpośrednio u dostawców pod indywidualne zapotrzebowanie.