Gemius podpisał regionalną umowę o współpracy z domami mediowymi ZenithOptimedia i Starcom Mediavest Group

Firma Gemius SA, czołowy dostawca badań internetowych, umacnia dotychczasową współpracę z domami mediowymi ZenithOptimedia i Starcom Mediavest Group, zrzeszonymi w Publicis Groupe, i podpisuje regionalną umowę na świadczenie zaawansowanych usług adserwerowych – emisji oraz pomiaru kampanii internetowych. Spółki będą współpracowały w sześciu krajach Europy Środkowo-Wschodniej: w Polsce, Bułgarii, Czechach, Rumunii, na Węgrzech
i Słowacji.
Podpisanie długoterminowej umowy zacieśni dotychczasową współpracę między firmą Gemius i domami mediowymi ZenithOptimedia oraz Starcom Mediavest Group
w poszczególnych krajach. Na mocy umowy domy mediowe będą wykorzystywały zaawansowane narzędzie Gemius w zakresie monitoringu kampanii reklamowych – gemiusDirectEffect 2.0. Dodatkowo umowa umożliwi wprowadzenie badań Gemius na te z krajów obsługiwanych przez Publicis Gruop, na których nie były do tej pory oferowane.
– Podpisanie kontraktu było naturalną konsekwencją długotrwałej, udanej współpracy pomiędzy ZenithOptimedia i firmą Gemius. Rynki Europy Środkowo-Wschodniej, na których jesteśmy obecni, dynamicznie się rozwijają, dlatego potrzebujemy wiarygodnych partnerów biznesowych, których rozwiązania umożliwią nam obsługę i optymalizację kampanii prowadzonych dla naszych klientów. Nasza dotychczasowa współpraca z firmą Gemius upewniła nas, że oferowane przez nią produkty umożliwią nam rozwój naszej działalności biznesowej – komentuje Tomas Lauko, Dyrektor Zarządzający na rynek czeski i Dyrektor ds. Rozwoju Rozwiązań Cyfrowych w ZenithOptimedia.

– “Podpisanie regionalnej umowy z domami mediowymi wchodzącymi w skład Publicis Group jest kolejnym argumentem świadczącym o wysokich możliwościach technologicznych narzędzi badawczych Gemius. Cieszymy się, że jeden z naszych najbardziej prestiżowych klientów otrzyma jedno z najnowszych rozwiązań w portfolio firmy Gemius. Mamy również nadzieję, że dzięki współpracy pomiędzy naszymi firmami, będziemy mogli się pochwalić na rynku ciekawymi case studies, które pokażą możliwości badania gemiusDirectEffect2″” &#8211