Jak dobrze znasz swoich klientów?

Internet to dziś nie tylko skuteczny sposób dotarcia do potencjalnych klientów, ale i źródło niezwykle istotnych informacji zwrotnych. Gdzie i jak je zdobyć, by lepiej zidentyfikować klienta i budować systematyczną przewagę nad konkurencją?
Odkąd internet stał się dla połowy Polaków niemalże głównym źródłem pozyskiwania informacji o produktach i usługach, pozostawiają tam oni coraz więcej szczegółowych danych o sobie. Jak wynika z raportów przygotowywanych przez serwis Okazjum.pl, możemy dziś znać nawet miejsce zamieszkania potencjalnego klienta z dokładnością do konkretnej ulicy.

Internet – baza informacji zwrotnych

Co dziś wiemy o swoich klientach w internecie? Przeważnie tylko tyle, że są, więc staramy się do nich poprzez ten kanał dotrzeć. Zapominamy jednak, że internet to także źródło niezwykle istotnych informacji zwrotnych. Możliwości ich pozyskania nie kończą się na zbadaniu nastrojów w social media, analizie statystyk Google Analytics, czy badaniach konsumenckich.

Od niedawna serwis Okazjum.pl dostarcza szczegółowe raporty po przeprowadzonych na swojej stronie kampanii sieci handlowych. Jakie informacje o swoich klientach pozyskały największe sklepy sieciowe w Polsce?

– “Dzięki przeprowadzonym na Okazjum kampaniom, sieci handlowe pozyskały od nas takie dane, jak poziom zainteresowania ofertą, szczegółowe mapy analityczne, a nawet miejsce zamieszkania z dokładnością do ulicy osób, zainteresowanych ofertą danej sieci “”- mówi Dawid Piaskowski, prezes i współzałożyciel Okazjum Sp. z o.o.

Gdzie mieszka twój klient?

Dzięki bazie gazetek i katalogów z aktualnymi okazjami i promocjami sieci handlowych, użytkownicy Okazjum mogą znaleźć odpowiadające ich kryteriom produkty i usługi.

– “”Sieci handlowe przeznaczają spore nakłady na pozyskanie np. kodów pocztowych klientów, odwiedzających ich sklepy. Użytkownicy przeglądający oferty na naszym serwisie zawężają swoje kryteria wyszukiwania nawet do konkretnej ulicy. Możemy dziś zatem po znacznie niższych kosztach wygenerować tzw. mapy cieplne miast “”&#8211