1. Wszechobecny handel
2. Walka o uwagę
Dzięki połączeniu wartości emocjonalnej i wierności obszarowi działalności marki, marketerzy mogą zamienić uwagę w niezapomniane doświadczenia, które krok po kroku budują ich marki.
3. Nowe oczekiwania dotyczące prywatności danych
Obecnie trwa wyścig mający na celu (ponowne) zdobycie kontroli nad relacjami z klientami poprzez lepsze wykorzystanie danych.
Świadoma marka nie może dziś obejść się bez wiedzy, jak mądrze korzystać z danych i zapewnić ich bezpieczeństwo. Dba również o inkluzywność i różnorodność nie tylko w swoich przekazach marketingowych, ale również w tworzących je zespołach.
Future Focus, analizując te zagadnienia, wskazuje między innymi na różnice w postrzeganiu danych przez marketerów i klientów: przykładem może być fakt, że tylko 9% badanych marketerów uważa, że pomoc marce w poprawieniu produktów i usług może być motywacją do udostępnienia swoich danych, podczas gdy wśród użytkowników tym twierdzeniem zgadza się aż 44% ankietowanych.
iProspect to globalna agencja skoncentrowana na przekształcaniu intencji konsumentów w realne działania. Eksperci iProspect specjalizują się w działaniach performance’owych oraz optymalizacji doświadczeń i możliwości różnorodnych platform digitalowych.
Grupa dentsu Polska należy do dentsu international, globalnej sieci komunikacji marketingowej, odpowiadającej swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W skład dentsu Polska wchodzą marki: Carat, Isobar, iProspect, Red8 Group, Amplifi, Amnet, DDS, dentsu i dentsu X, The Story Lab oraz Propeller Film.