Już ponad pół tysiąca prac w konkursie Inteligo na projekt karty kredytowej

W ciągu pierwszego miesiąca trwania konkursu Inteligo pod hasłem „Zrób użytek ze swojej sztuki” opublikowano 562 prace, a w serwisie mojeinteligo.pl/konkurs zarejestrowało się po tej pory ponad 600 uczestników.
Promocja konkursu Inteligo.art.projekt odbywa się przede wszystkim w kanałach własnych – poprzez stronę www, bloga mojeinteligo.pl, profile w mediach społecznościowych: na Facebooku, Twitterze i Blipie. Informacja o konkursie znalazła się również w mailingach do wyższych szkół plastycznych i portali poświęconych grafice. W konkursie zarejestrowało się już 625 uczestników.

„Jesteśmy bankiem internetowym, stawiamy na dialog i otwartość. Dlatego zdecydowaliśmy się komunikować konkurs przede wszystkim w Internecie i social media. Chcieliśmy dotrzeć do potencjalnych uczestników – aktywnych i kreatywnych, rozumiejących specyfikę bankowości elektronicznej – w ich naturalnym środowisku.” – mówi Magdalena Lejman z Zespołu Komunikacji Inteligo – „Internauci nie tylko zgłaszają projekty prac i publikują je na swoich profilach na Facebooku, ale również żywo je komentują. Temperatura komentarzy jest czasem wysoka, ale o taką właśnie kreatywną dyskusję chodziło nam, kiedy postanowiliśmy zorganizować konkurs.”

Inteligo.art.projekt stawia przed desingerami prawdziwe wyzwanie – nagrodzona praca może zostać umieszczona na limitowanej edycji kart kredytowych Inteligo. Organizatorom konkursu zależy jednak również na umocnieniu pozycji Inteligo jako marki aktywnej w mediach społecznościowych.

Termin zgłaszania prac mija 31 lipca bieżącego roku, do tego czasu można też głosować na wszystkie opublikowane projekty. Drugi etap konkursu rozpoczyna się 1 sierpnia – spośród dwudziestu najlepiej ocenianych prac jury z designerem Januszem Kaniewskim na czele wybierze pięć najlepszych projektów.

Zwycięzca Inteligo.art.projekt będzie mógł wybrać nagrodę: Apple MacBook Pro 15,4” lub monitor EIZO LCD 24,1″ ColorEdge Premium Edition CG245. Jury wyróżni także czterech innych autorów, którzy otrzymają tablety piórkowe Wacom Intuos4 M. Dodatkowo, wszyscy laureaci konkursu wezmą udział w zamkniętych warsztatach projektowania Janusza Kaniewskiego.

*******
O firmie;

Inteligo, część bankowości detalicznej PKO Banku Polskiego, na rynku od 2001 r. Najlepsze konto internetowe w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka” w 2010 i 2007 oraz wicelider kategorii w latach 2008-2009. W 2009 r. debet
w koncie Inteligo uzyskał tytuł Innowacji Finansowej Roku 2009 Złotego Bankiera. Inteligo to prosta i intuicyjna bankowość, oparta na wyrafinowanej technologii, przeznaczona dla Klientów prywatnych i firmowych. Oferta Inteligo obejmuje konta, lokaty, karty debetowe i kredytowe, kredyty, dostęp do funduszy inwestycyjnych oraz ubezpieczeń, a także możliwość doładowania telefonów komórkowych. Klienci Inteligo mogą korzystać z unikalnych, zaawansowanych rozwiązań, takich jak SMSMoney i EmailMoney. Serwis transakcyjny posiada wersje optymalizowane na telefony komórkowe i iPhone.