Kampania Metromsn.pl z wersją mobilną

Ruszyła nowa kampania wizerunkowa MetroMsn.pl promująca wersję mobilną portalu. Działaniom reklamowym towarzyszy niespodzianka dla użytkowników – audiobook do pobrania za darmo.
Kampania promuje uruchomioną w październiku wersję mobilną MetroMsn.pl. Za pośrednictwem urządzeń mobilnych użytkownicy mają teraz dostęp do artykułów ze wszystkich kanałów tematycznych portalu (Wiadomości, Sport, Dom i Pieniądze, Rozrywka, Styl Życia), a także do horoskopu i prognozy pogody.

Częścią jesiennych działań promocyjnych MetroMsn.pl jest niespodzianka dla użytkowników. Od 5 października, przez 2 tygodnie, mogą oni pobierać za darmo audiobook „Duma i uprzedzenie” Jane Austen czytany przez Joannę Szczepkowską. Audiobook jest częścią kolekcji „Mistrzowie słowa”, wydanej przez Agorę.

Kampania reklamowa potrwa do końca października 2012 r. i obejmie prasę („Metro”, „Gazeta Wyborcza”), nośniki reklamy zewnętrznej AMS, spoty radiowe (Radio TOK FM, Radio Roxy, Radio Złote Przeboje), kino (sieć Helios i Cinema City) oraz internet (grupa Gazeta.pl).

*********

Portal MetroMsn.pl ruszył w czerwcu 2012 i jest wynikiem współpracy Agory i Microsoftu. Łączy rozrywkę, wiadomości i styl życia w najlepszym wydaniu ze sprawami konsumenckimi. Jego zawartość powstaje w multimedialnej redakcji odpowiedzialnej zarówno za MetroMsn.pl jak i papierowe wydanie „Metra”. Portal korzysta też z treści dostępnych w ramach serwisów grupy Gazeta.pl, m.in. na Sport.pl, a także – jako część międzynarodowej rodziny portali MSN – z materiałów udostępnianych globalnie przez Microsoft.