Koral wprowadza pierwsze w Polsce lody stworzone z Youtuberami

Koral wprowadza pierwsze w Polsce lody stworzone z Youtuberami
Koral, polski producent lodów, w nowym sezonie przygotował prawdziwą niespodziankę dla swoich konsumentów. Wspólnie z najpopularniejszymi w Polsce Youtuber’ami, prowadzącymi kanał „Ekipa”, stworzył sorbetową linię lodów pod tą samą nazwą, która właśnie miała swoją premierę na kanale lidera Ekipy – Friza.Internetem rządzi EkipaMłodsze pokolenie Polaków doskonale wie, że Internetem rządzi teraz „Ekipa”. Jest to cykl oryginalnych materiałów wideo na platformie YouTube, które nieustannie biją kolejne rekordy popularności. Ekipa Friza, to grupa czołowych polskich youtuberów założona w 2018 roku przez najpopularniejszego przedstawiciela tej branży – Karola Friza Wiśniewskiego. Początkowo Friz nagrywał filmy związane z tematyką gier, a obecnie jego kanał z lifestylowymi filmami śledzi ponad 4 miliony subskrybentów. Materiały, które pojawiają się na jego kanale osiągają zawrotną liczbę wyświetleń – bywa, że nawet ponad 50 milionów, a na Instagramie obserwuje go ponad 2,5 miliona internautów. Już teraz cała grupa z sukcesem sprzedaje swoją oryginalną kolekcję odzieży i gadżetów.

Wystrzałowe lody

Pomysł marki Koral na współpracę z Friz’em oraz Ekipą zrodził się już 2 lata temu i został zainicjowany przez Zarząd firmy, a w 2020 roku rozpoczęły się konkretne rozmowy. – Koral od zawsze stara się być innowacyjną marką, a naszą główną grupą konsumentów są dzieci i młodzież. Stąd pomysł, aby być jeszcze bliżej ich potrzeb oraz oczekiwań. Początkowo nasza współpraca z Ekipą miała polegać na działaniach promujących lody z naszego asortymentu. Jednak podczas naszych wspólnych spotkań i rozmów szybko zrodziła się kolokwialnie mówiąc bardzo pozytywna „chemia” i postanowiliśmy rozszerzać nasz pierwotny plan i opracować niepowtarzalne lody, które stworzymy razem, aby Friz i jego ekipa już całkowicie utożsamiali się z produktem jaki sygnują, byli do niego totalnie przekonani i autentyczni w jego promocji, bo autentyczność dla obu stron była i jest kwestią kluczową – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu firmy Koral.

Nowy produkt stworzony w kooperacji Koral i Ekipa to wystrzałowe lody sorbetowe o nazwie „Ekipa” w polewie o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem. – Z żartobliwego pomysłu stworzyliśmy pierwsze w Polsce lody we współpracy z Youtuberami. Warto podkreślić, że nie narzucaliśmy im gotowego produktu. Ekipa była mocno zaangażowana na każdym etapie jego tworzenia – od kompozycji smakowej po formę i same opakowanie. Połączyliśmy siły, każdy robi to na czym zna się najlepiej i uzyskaliśmy klasyczny efekt synergii – my byliśmy ekspertami w całej technologii, a Friz i jego ekipa specjalistami w wirtualnym świecie – dodaje Piotr Gąsiorowski.

Lody ekipa będą szeroko promowane przez Friz’a i członków „Ekipy” we wszystkich kanałach social media. Planowana jest także kampania w tv oraz rozgłośniach radiowych, a także szeroko zakrojona reklama displayowa. Za realizację całej kampanii odpowiada Friz i jego Ekipa, agencja GetHero, dział marketingu firmy Koral oraz Agencja Veneo.


O firmie Koral

Firma Koral to polska, prywatna firma rodzinna oraz jednocześnie największy producent lodów w Polsce i jeden z największych w Europie – właściciel marek Koral i Bracia Koral – Lody Jak Dawniej. Na rynku istnieje już od 1979 roku, czyli przeszło 40 lat. Główną siedzibą firmy jest Nowy Sącz, zakłady produkcyjne zlokalizowane są w Rzeszowie oraz w Limanowej.

Prócz działań stricte biznesowych firma Koral od lat szeroko angażuje się w liczne inicjatywy oraz akcje społeczne, kulturalne, sportowe oraz charytatywne – w szczególności w Małopolsce oraz na Podkarpaciu. Właściciele firmy m.in. już dwukrotnie zakupili dwa najnowocześniejsze ambulanse medyczne dla sądeckiego pogotowia ratunkowego. Na wieść o wybuchu epidemii koronawirusa w naszym kraju firma Koral bez wahania przekazała ponad 800 tysięcy złotych placówkom medycznym w Małopolsce i na Podkarpaciu, jak również zakupiła specjalistyczne maski ochronne dla ratowników medycznych.

Bracia Koral to marka premium obecna na polskim rynku od 2014 roku, stworzona z okazji Jubileuszu 35-lecia firmy PPL Koral. Kompozycje smakowe dostępne są w dwóch liniach produktowych: Lody Jak Dawniej oraz powstałej w 2018 r. Smaki Dzieciństwa, w oryginalnych słoiczkach wielokrotnego użytku.