Wystrzałowe lody
Pomysł marki Koral na współpracę z Friz’em oraz Ekipą zrodził się już 2 lata temu i został zainicjowany przez Zarząd firmy, a w 2020 roku rozpoczęły się konkretne rozmowy. – Koral od zawsze stara się być innowacyjną marką, a naszą główną grupą konsumentów są dzieci i młodzież. Stąd pomysł, aby być jeszcze bliżej ich potrzeb oraz oczekiwań. Początkowo nasza współpraca z Ekipą miała polegać na działaniach promujących lody z naszego asortymentu. Jednak podczas naszych wspólnych spotkań i rozmów szybko zrodziła się kolokwialnie mówiąc bardzo pozytywna „chemia” i postanowiliśmy rozszerzać nasz pierwotny plan i opracować niepowtarzalne lody, które stworzymy razem, aby Friz i jego ekipa już całkowicie utożsamiali się z produktem jaki sygnują, byli do niego totalnie przekonani i autentyczni w jego promocji, bo autentyczność dla obu stron była i jest kwestią kluczową – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu firmy Koral.
Nowy produkt stworzony w kooperacji Koral i Ekipa to wystrzałowe lody sorbetowe o nazwie „Ekipa” w polewie o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem. – Z żartobliwego pomysłu stworzyliśmy pierwsze w Polsce lody we współpracy z Youtuberami. Warto podkreślić, że nie narzucaliśmy im gotowego produktu. Ekipa była mocno zaangażowana na każdym etapie jego tworzenia – od kompozycji smakowej po formę i same opakowanie. Połączyliśmy siły, każdy robi to na czym zna się najlepiej i uzyskaliśmy klasyczny efekt synergii – my byliśmy ekspertami w całej technologii, a Friz i jego ekipa specjalistami w wirtualnym świecie – dodaje Piotr Gąsiorowski.
Lody ekipa będą szeroko promowane przez Friz’a i członków „Ekipy” we wszystkich kanałach social media. Planowana jest także kampania w tv oraz rozgłośniach radiowych, a także szeroko zakrojona reklama displayowa. Za realizację całej kampanii odpowiada Friz i jego Ekipa, agencja GetHero, dział marketingu firmy Koral oraz Agencja Veneo.
O firmie Koral
Firma Koral – to polska, prywatna firma rodzinna oraz jednocześnie największy producent lodów w Polsce i jeden z największych w Europie – właściciel marek Koral i Bracia Koral – Lody Jak Dawniej. Na rynku istnieje już od 1979 roku, czyli przeszło 40 lat. Główną siedzibą firmy jest Nowy Sącz, zakłady produkcyjne zlokalizowane są w Rzeszowie oraz w Limanowej.
Prócz działań stricte biznesowych firma Koral od lat szeroko angażuje się w liczne inicjatywy oraz akcje społeczne, kulturalne, sportowe oraz charytatywne – w szczególności w Małopolsce oraz na Podkarpaciu. Właściciele firmy m.in. już dwukrotnie zakupili dwa najnowocześniejsze ambulanse medyczne dla sądeckiego pogotowia ratunkowego. Na wieść o wybuchu epidemii koronawirusa w naszym kraju firma Koral bez wahania przekazała ponad 800 tysięcy złotych placówkom medycznym w Małopolsce i na Podkarpaciu, jak również zakupiła specjalistyczne maski ochronne dla ratowników medycznych.
Bracia Koral to marka premium obecna na polskim rynku od 2014 roku, stworzona z okazji Jubileuszu 35-lecia firmy PPL Koral. Kompozycje smakowe dostępne są w dwóch liniach produktowych: Lody Jak Dawniej oraz powstałej w 2018 r. Smaki Dzieciństwa, w oryginalnych słoiczkach wielokrotnego użytku.