Lider – produkt iFusion - pierwszy w Polsce program aktywizacji internetowych graczy

Wygraj Ekstraligę, największy konkurs żużlowy w polskim internecie wzbogacił się
o nowe narzędzie – platformę internetową do zarządzania programami lojalnościowymi – LIDER. Aplikacja została stworzona przez spółkę iFusion, należącą do grupy One-2-One.Włączenie platformy „Lider” do zabawy „Wygraj Ekstraligę Żużla” jest jednym z pierwszych tego typu rozwiązań w Polsce. System umożliwia aktywizację i nagradzanie uczestników internetowego konkursu, zakłada proste zarządzanie i całościową kontrolę gry: od etapu rejestracji aż po końcową wysyłkę nagród.

„Lider to platforma do monitorowania aktywności uczestników różnego rodzaju gier i zabaw. To nowe rozwiązanie pozwala na lepsze z punktu widzenia marketera wykorzystanie aktywności internetowych graczy. Wierzymy, że nasz system powoli zwiększyć atrakcyjność konkursów, tym samym zmienić postrzeganie standardowych gier internetowych, mówi Konrad Mroczek, new business manager w iFusion

Nowa platforma zwiększa możliwości zdobywania punktów w wirtualnej rozgrywce. Każde kliknięcie m.in. w banner sponsora, zalogowanie do gry, zaproszenie nowych znajomych, wirtualne transfery, sprzedaż czy kupno zawodników do swojej drużyny, jest każdorazowo nagradzane punktami, które w dowolnej chwili można wymienić na nagrody. W platformie Lider wszystkie operacje są dostępne w panelu administracyjnym użytkownika. Dzięki temu każda aktywność odnotowywana jest na bieżąco poprzez dodawanie punktów do łącznej puli.

Organizatorzy konkursu Wygraj Ekstraligę Żużla dla wszystkich graczy przygotowali nagrody
w postaci kodów do gry, które zwiększają szanse głównej wygranej. Niebawem aktywności premiowane będą firmowymi gadżetami m.in. koszulkami.

Autorem oprogramowania jest poznańska agencja interaktywna iFusion, należąc do giełdowej grupy One-2-One.

www.wygrajekstralige.pl