MasterCard® PayPass™ w perfumeriach Douglas

od listopada w 83 drogeriach sieci Douglas, za kosmetyki można zapłacić kartami zbliżeniowymi w technologii MasterCard i Maestro® PayPass™. Partnerem wdrożenia jest firma eService.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z poszerzenia sieci akceptacji technologii PayPass o sklepy Douglas. Ta technologia to idealne rozwiązanie tam, gdzie klientom zależy na szybkiej profesjonalnej obsłudze. Dlatego jestem pewien, że zaoferowanie tak innowacyjnej formy płatności sprawi, że klienci drogerii Douglas będą zadowoleni.” – mówi Sebastian Krzyk, szef departamentu sieci akceptacji Oddziału MasterCard Europe w Polsce.

„Karty zbliżeniowe to jedna z najbardziej innowacyjnych form płatności doceniana przede wszystkim przez dynamicznych, młodych klientów, do których chcemy docierać. Wdrożenie rozliczeń bezgotówkowych w technologii MasterCard PayPass wpisuje się w naszą strategię budowania nowoczesnej sieci sprzedaży, łączącej klasyczny handel i nowe technologie. Dzisiaj jesteśmy liderem rynku perfumerii w Polsce. Obok sklepów stacjonarnych, niedawno otworzyliśmy pierwszą w Polsce perfumerię internetową, posiadającą pełną autoryzację dostawców. Internet i zaawansowane technologie z szeregiem korzyści dla klienta dają nam możliwość przyciągania ludzi, dla których liczy się szybkość, profesjonalna i nowoczesna obsługa” – mówi Michał Gajkowski, Prezes Douglas Polska.

„Wprowadzenie akceptacji technologii zbliżeniowej w sieci Douglas to kolejny etap konsekwentnie realizowanej polityki budowania sieci akceptacji kart bezstykowych eService. Płatności dokonywane kartami contactless znacznie skracają czas transakcji i stanowią wygodną alternatywę dla płatności gotówką. Wysokie tempo rozwoju sieci akceptantów kart
z technologią bezstykową daje nam pewność, że to dopiero początek i że w związku
ze zwiększonym wydawnictwem kart, technologia ta będzie się rozwijać w najbliższym czasie jeszcze bardziej dynamicznie” – mówi Arkadiusz Kazanecki, Kierownik Biura Marketingu i PR eService.

Dzięki karcie PayPass zakupy mogą być dokonywane bez konieczności przekazywania karty sprzedawcy i podawania kodu PIN czy składania podpisu – wystarczy zbliżyć kartę lub inne urządzenie np. telefon czy zegarek do specjalnego czytnika. W przypadku zakupów na kwoty przekraczające 50 złotych, płatność z użyciem karty PayPass przebiega również zbliżeniowo, tylko wymagane jest potwierdzenie transakcji kodem PIN.

MasterCard PayPass to funkcjonalność, która może być dołączona zarówno do kart kredytowych, debetowych, jaki i przedpłaconych, a przez to jest dostępna dla szerokiego grona użytkowników kart. Obecnie w Polsce karty wyposażone w tę technologię wydają takie banki, jak: BZ WBK, ING Bank Śląski, Alior Bank, mBank, Multibank, Citi Handlowy, Deutsche Bank, InvestBank, Millennium, Polbank, Inteligo, Raiffeisen Bank, Getin Bank, a kolejne pracują nad wprowadzeniem jej do swojej oferty.

***
MasterCard PayPass
================
Jest zbliżeniowym sposobem płatności, zapewniającym Konsumentom szybką i wygodną alternatywę dla gotówki przy płaceniu za codzienne sprawunki. Technologia PayPas może być łatwo dodana do jakiejkolwiek karty/rachunku MasterCard, czy też Maestro. W celu dokonania zapłaty, klient zbliża tylko kartę lub urządzenie (np. specjalną zawieszkę płatniczą) do specjalnego czytnika PayPass, bez konieczności szukania w kieszeni drobnych, podawania karty sprzedawcy czy wkładania karty. Zakupy w systemie PayPass do kwoty 50 złotych nie wymagają podpisu, co jeszcze przyspiesza przebieg transakcji. PayPass pozwala też na staranniejsze kontrolowanie wydatków niż gotówka. PayPass jest rozwiązaniem idealnym w środowiskach szybkich płatności, gdzie prędkość transakcji ma kluczowe znaczenie, takich jak bary i restauracje szybkiej obsługi, drogerie, stacje benzynowe, automaty z napojami itp., sklepy detaliczne, obiekty sportowe, kina, systemy transportu, taksówki i parkingi.

Douglas – to największa w Polsce sieć perfumerii. W kraju obecna jest od 2001 roku, na świecie od ponad 200 lat. W Polsce firma zarządza 83 sklepami w 40 miastach, a globalnie – ponad 1200 perfumeriami. W asortymencie pielęgnacyjnym, makijażowym i zapachowym Douglas ma 25.000 produktów marek selektywnych i popularnych, w tym ponad 30 marek na wyłączność. Niezależnie od tego jakie produkty klient kupuje, zawsze może skorzystać z profesjonalnego doradztwa konsultantów.

eService – jest Spółką należącą do Grupy Kapitałowej Banku PKO BP. Spółka od ponad 10 lat świadczy kompleksowe usługi na rynku akceptacji kart płatniczych, niezmiennie utrzymując pozycję lidera technologicznego. Dzięki jednej z największych sieci akceptacji w kraju, opartej na nowoczesnych aplikacjach oferowanych na terminalach płatniczych, eService świadczy swoim partnerom usługi rozliczania transakcji elektronicznych. eService jest najbardziej zaawansowaną technologicznie firmą tego typu działającą na polskim rynku. Swoją przewagę konkurencyjną opiera nie tylko na nowoczesnych technologiach, ale również na elastyczności działania oraz trosce o potrzeby Klientów z sektora detalicznego. Więcej informacji można uzyskać na stronie www.eservice.pl.