Męska wyprawa w konkursie Bacardi OakHeart

Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o. organizuje tego lata konkurs promujący Bacardi OakHeart – korzenny rum z segmentu premium dla mężczyzn. Na miłośników marki czeka dwutygodniowa wyprawa do Maroka.
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy mieć ukończone 18 lat, głowę pełną szalonych pomysłów i dwóch kumpli, którzy zgodzą się przynajmniej część z tych pomysłów wspólnie zrealizować. Liderzy ekip zgłaszających się do konkursu muszą zarejestrować się na stronie www.facebook.pl/CzasNaOaka i zaprosić dwóch swoich kumpli do udziału w epickiej wyprawie. Po stworzeniu ekipy przedstawiają swój plan na kompletnie odjechaną wyprawę i poddają go ocenie Internautów. Mają na to czas do 5 sierpnia. 17 sierpnia dziesięć najlepszych ekip przejdzie do drugiego etapu, w którym będą musiały nakręcić kilkuminutowy film na temat zadany przez organizatorów. Wszystkie filmy do 31 sierpnia br. będą umieszczone na YouTube. O tym, komu Bacardi OakHeart „postawi” wyprawę do Maroka, dowiemy się 14 września br.

Zwycięzcy odwiedzą między innymi Casablankę, Marrakesz i udadzą się na ekscytującą podróż przez piaski Sahary. Przeprawa grupy śmiałków przez afrykańskie piaski pustyni i walka z pojawiającymi się na drodze przeszkodami będzie relacjonowana na dedykowanym kanale YouTube oraz na Facebooku.

Operatorem technicznym konkursu jest Pride & Glory Huge Idea. Finałowa ekspedycja zostanie zorganizowana we współpracy z firmą specjalizującą się w luksusowych, ekscytujących wyprawach – Martyna Adventure.

Oprócz Polski podobne konkursy są organizowane jeszcze w 8 krajach: w Estonii, Rumunii, Bułgarii, Grecji, Kazachstanie, na Ukrainie, Łotwie i Litwie.

W tym roku marka Bacardi obchodzi 150-lecie istnienia. Marka jest obecna w 180 krajach, a w Polsce jej udział w segmencie importowanych rumów klasy premium jest bliski 75%.