Morizon.pl otwiera dział handlowy w Warszawie

Wyszukiwarka nieruchomości Morizon.pl utworzyła w sierpniu nowy oddział spółki w Warszawie. Do nowo powstałego działu handlowego, Morizon.pl pozyskał doświadczonych sprzedawców z domiporta.pl oraz gratka.pl.
Utworzenie nowego oddziału w Warszawie jest konsekwencją dynamicznego rozwoju spółki. W nowym dziale handlowym stanowisko kierownika ds. sprzedaży objął Marcin Zawistowski, który z branżą nieruchomości związany jest od lat, m.in. sam pracował w biurze nieruchomości, a przez ostatnie 3 lata był kierownikiem sprzedaży w serwisie dom.gratka.pl. Pozyskanie doświadczonych pracowników z firm wiodących w branży to kolejny krok do zwiększania pozycji rynkowej Morizon.pl.

„Moją pasją jest ciągłe poszukiwanie innowacyjnych i nowatorskich rozwiązań dla rynku nieruchomości, stąd moja decyzja o związaniu się zawodowo z Morizon.pl – serwisem, który posiada najszybszą dynamikę rozwoju oraz który jest liderem pod względem wykorzystywanych rozwiązań technologicznych” – mówi Marcin Zawistowski.

Do zespołu Morizon.pl dołączyła również Magdalena Romańska, która objęła stanowisko specjalisty ds. sprzedaży. Romańska karierę rozpoczynała w Trader Polska należącym do Agory, gdzie związana była z serwisem autotrader.pl, a przede wszystkim z serwisem domiporta.pl.

„Do przejścia do serwisu Morizon.pl przekonał mnie atrakcyjny model biznesowy spółki, która rozlicza się za efekty, a nie jak większość konkurencji, pobiera opłaty bez żadnej gwarancji dotarcia do potencjalnych klientów ” – mówi Magdalena Romańska.

Prezes Morizon.pl – Bolesław Drapella nie ukrywa swojego zadowolenia z przeprowadzonej rekrutacji i cieszy się, że już w kilkanaście dni od rozpoczęcia pracy udało się podpisać pierwsze umowy o współpracy z kluczowymi klientami. Już teraz przynosi to wymierne korzyści, w postaci wzrostu sprzedaży, a w konsekwencji przełoży się na dalszy rozwój firmy.

***

Informacje o firmie:

Serwis ogłoszeń z branży nieruchomości www.morizon.pl, którym zarządza Morizon Sp. z o.o. został założony w 2008 roku m.in. przez udziałowców grupy Nokaut.pl.
Jest odwiedzany przez przeszło 150 tys. realnych użytkowników miesięcznie (PBI/MegaPanel Maj 2010), generujących blisko 1.75 mln odsłon. Dane dot. Użytkowników z Google Analytics, za lipiec 2010 (dostępne wcześniej niż Megapanel): blisko 250 tys. niepowtarzalnych użytkowników, ponad 2 mln odsłon, 330 tys. wizyt)
Serwis współpracuje z ponad 1300 biurami nieruchomości oraz prezentuje przeszło 530 tysięcy aktualnych ofert.