MPM z nową strategią w social mediach

MPM z nową strategią w social mediach

MPM to polska firma oferująca od 30 lat sprzęt AGD do każdego domu. W ramach obsługi marki w internecie agencja Veneo poprowadzi komunikację MPM na Facebooku i Instagramie, zgodnie z nowym hasłem przewodnim „Mój przyjaciel domu”.

Polski producent sprzętu gospodarstwa domowego, MPM, ma w swoim asortymencie ponad 250 produktów: m.in. wyciskarki wolnoobrotowe, suszarki do grzybów oraz owoców, chłodziarki do wina oraz sprzęt do zabudowy kuchni o niestandardowych wymiarach. Oferuje wszystko, co może być przydatne w naszym domu, w którym od czasu epidemii koronawirusa spędzamy więcej czasu niż dawniej.

Hasło „Mój przyjaciel domu” oraz nowa strategia komunikacji zaproponowane przez Veneo będą na profilu marki na Facebooku silnie wspierały działalność e-commercową firmy, łącząc ją z lifestylem. Kulinarne odkrycia i wirtualne podróże po świecie, mądre patenty mieszkaniowe przyciągnąć mają również młodszą grupę odbiorców, którą z pewnością zainteresuje również profil MPM na Instagramie.

Nowe hasło „Mój przyjaciel domu” wpisuje się w strategię komunikacji marki MPM, nawiązując do towarzyszącego jej od lat „Mój dom, moje królestwo”. Jego celem jest pokazanie, że marka MPM jest nie tylko dostawcą sprzętu AGD, ale również kompanem w codziennym życiu, towarzysząc nam zarówno w domowych obowiązkach, jak i przyjemnościach, takich jak spędzanie czasu z rodziną w domu. Z jej pomocą nasz dom będzie pełen radości i pozostanie zawsze czystym, funkcjonalnym i przyjaznym miejscem.

Veneo poprowadzi komunikację na profilach marki oraz kampanie Facebook Ads i Instagram Ads.