Nagroda specjalna w konkursie PRotony 2014 – diagnoza obecności w social media

Został już tylko 1 dzień do zakończenia pierwszego etapu ósmej edycji konkursu PRotony. W tym roku warto powalczyć szczególnie o zwycięstwo w nowej kategorii dotyczącej działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych. Instytut Monitorowania Mediów, Sponsor Strategiczny konkursu przyzna laureatowi w tej dziedzinie dodatkową nagrodę: Kompas Social Media.
Zorientowani na social media

Każdy specjalista do spraw komunikacji zdaje sobie sprawę, że przed rozpoczęciem działalności na rzecz firmy czy instytucji w sferze mediów społecznościowych konieczne jest przeprowadzenie szczegółowej analizy wstępnej. Istotne jest między innymi zgromadzenie danych o dotychczasowym postrzeganiu marki, jej punktach styku z konsumentami, trafne wytypowanie liderów opinii. Dlatego Instytut Monitorowania Mediów stworzył gotowe narzędzie spełniające powyższe wymagania – Kompas Social Media, który zapewnia szczegółową analizę i ocenę zgromadzonych danych. Trzymiesięczny dostęp do tej części Raportów i Analiz IMM przekaże laureatowi tegorocznych PRotonów w nowej kategorii: osoba/zespół ds. kampanii w social mediach. Budowanie kolejnej kampanii zorientowanej na sukces z Kompasem „w dłoni” będzie jeszcze łatwiejsze.

Konkurs dla specjalistów i debiutantów

Trwa ósma już edycja PRotonów, w której ocenione zostaną osiągnięcia z okresu: 1 stycznia – 31 grudnia 2013. Kandydatów do nagrody można zgłaszać zarówno spośród przedstawicieli agencji PR jak i działów PR firm i instytucji, administracji publicznej, organizacji non-profit i fundacji. Można nominować również osoby zajmujące się edukacją public relations jak również te dopiero debiutujące w świecie komunikacji. Wszyscy reprezentanci powyższych obszarów działalności mogą ubiegać się o zwycięstwo również w nowej kategorii: osoba/zespół ds. kampanii w social mediach. Nagrodę dodatkową – trzymiesięczny Kompas Social Media wręczy podczas uroczystej Gali 26 czerwca 2014 prezes Instytutu Monitorowania Mediów – Paweł Sanowski. Więcej informacji w regulaminie konkursu.

*********
O IMM:
Instytut Monitorowania Mediów to lider branży monitoringu mediów w Polsce. Od ponad dekady dostarcza kompleksową usługę badania wizerunku w prasie, radiu, telewizji oraz w internecie i w mediach społecznościowych. Analizy i raporty IMM pomagają w planowaniu, prowadzeniu oraz w ocenie efektów komunikacji PR i marketingowej a narzędzia do monitoringu IMM zapewniają stały i bieżący dostęp do opinii pojawiających się w mediach na temat np. marki lub instytucji.
W zakresie stałego monitoringu prowadzonego przez Instytut znajduje się ponad 1000 tytułów prasowych, ponad 100 stacji RTV oraz polskie zasoby internetu wraz z social media – ponad 200 tysięcy domen objętych monitoringiem w systemie 24/7 dzięki autorskim rozwiązaniom technologicznym. Od 2010 roku IMM monitoruje media społecznościowe i prowadzi badania Kompas Social Media oraz oferuje możliwość zamówienia monitoringu mediów z krajów Europy Środkowo-Wschodniej (CEE).
IMM należy do prestiżowej międzynarodownej organizacji FIBEP – Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse.