nazwa.pl poszerza swoją ofertę o działania na Facebooku

nazwa.pl, jeden z największych usługodawców z branży internetowej, poszerza swoją ofertę o obsługę firm z sektora MŚP na Facebooku.
Nowa usługa jest realizowana we współpracy z firmą Appsynt, ekspertem w zakresie obecności małego i średniego biznesu w mediach społecznościowych. Jej większościowym udziałowcem jest jedna z największych agencji performance’owych – Cube Group.

Nowa usługa daje Klientom nazwa.pl możliwość promocji swojej firmy w największym na świecie serwisie społecznościowym. Obecność na Facebooku nie tylko zwiększa świadomość marki wśród konsumentów, ale pozwala też na zbudowanie wokół firmy zaangażowanej społeczności.

Współpraca nazwa.pl i Appsynt, gwarantuje Klientom nazwa.pl najwyższy poziom świadczonych usług po wyjątkowo atrakcyjnej cenie. Usługa Facebook Fanpage obejmuje m.in. założenie i prowadzenie strony, komunikację z fanami, obsługę i optymalizację kampanii reklamowych, a także tworzenie aplikacji. Oferta została podzielona na pakiety, spośród których Klienci nazwa.pl mogą wybrać odpowiednią dla siebie opcję.

„Wprowadzając do swojej oferty Facebook Fanpage, kierowaliśmy się przede wszystkim rosnącą potrzebą takiej usługi wśród firm z sektora MŚP – komentuje Kalina Pieciun, Zastępca Dyrektora ds. Komunikacji Marketingowej w nazwa.pl. Brak wygórowanych kosztów, klarowne warunki świadczenia usługi i rozsądna cena to jej najważniejsze atuty. Jestem przekonana, że spotka się ona z zainteresowaniem zarówno naszych obecnych, jak i przyszłych Klientów – dodaje Pieciun.