Nowa strona internetowa Sport Management Polska

Sport Management Polska (SMP), lider rynku marketingu i konsultingu sportowego, uruchomił nową stronę internetową www.sportmanagement.pl . Nowoczesna witryna zwraca uwagę ciekawą szatą graficzną oraz wysoką funkcjonalnością.Głównym celem strony jest dostarczanie contentu. W porównaniu do poprzedniej wersji strona powiększyła się kilkunastokrotnie prezentując bogatą i różnorodną praktykę firmy.

„Strona ma charakter korporacyjny ale jej istotą jest przede wszystkim dostarczenie szerokiego contentu. Na stronie prezentujemy bogactwo naszych kompetencji i know-how. W sześciu podstawowych sektorach działalności zaprezentowanych jest aż 59 rodzajów usług. A co już wyjątkowe, prawie każda przedstawiona usługa poparta jest przykładem realizacji projektowej” – powiedział prezes zarządu Sport Management Polska Grzegorz Kita.

Użytkownicy otrzymali ponadto do dyspozycji nowoczesną architekturę i komfortową nawigację, co znacznie ułatwia wyszukiwanie produktów i usług. Wprowadzono także nowe funkcjonalności oraz specjalne strefy logowania zależne od obszaru zainteresowań.

Uruchomienie nowej strony internetowej jest ważnym elementem dalszego, dynamicznego rozwoju firmy.

„Przez ostatnie lata funkcjonowania byliśmy tak pochłonięci naszą działalnością bieżącą, że stosunkowo mniejszą uwagę przywiązywaliśmy do obszerności informacji na naszej stronie www. W pewnym momencie okazało się jednak, że istnieje dosłownie przepaść pomiędzy skalą naszych działań czy ilością i różnorodnością projektów a ich odwzorowaniem na stronie internetowej” – powiedział prezes SMP Grzegorz Kita. – „Podobny problem ujawnił się także w zakresie portfolio naszych usług i wykonawstw”

Prace nad nową stroną internetową trwały cztery miesiące. Poprzednia wersja witryny pochodziła z roku 2006. Już w pierwszych, testowych okresach funkcjonowania strona odnotowała duży wzrost odwiedzin przy jednoczesnym znacznym wydłużeniu czasu spędzonego na witrynie.

***
Sport Management Polska to jedyna firma w Polsce i jedna z niewielu firm w Europie łącząca tak różnorodne
i rozległe merytorycznie dziedziny biznesu sportowego jak marketing, sponsoring, konsulting i management sportowy oraz usługi PR w sektorze sportu. Sport Management Polska zasłynął w ostatnich latach m.in. wypromowaniem polskiego pływania oraz wielkimi transakcjami futbolowymi (ITI – Legia Warszawa, Allianz – Górnik Zabrze).