Nowy produkt w ofercie Biura Reklamy Wirtualnej Polski – mailingi targetowane na użytkowników poczty mobilnej

Wirtualna Polska, jako pierwszy portal na rynku, udostępniła nowy produkt reklamowy – mailing targetowany na urządzenia mobilne. Nowa oferta pozwala w pełni wykorzystać potencjał mailingów, jednej z najbardziej konwertujących form reklamowych online i dotrzeć z przekazem do rosnącej, atrakcyjnej dla reklamodawców grupy internautów mobilnych.
Wirtualna Polska posiada największą bazę mailingową w kraju – ponad 7,8 mln aktywnych loginów miesięcznie, w tym blisko 850 tys. mobilnych (wzrost w ciągu roku o blisko 40%)*. Nowy produkt Biura Reklamy WP.PL pozwala wykorzystać ten potencjał i dotrzeć do coraz dynamiczniej rosnącej grupy użytkowników za pomocą bardzo efektywnej formy reklamowej, jaką jest mailing. Z badania Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych przygotowanego dla Wirtualnej Polski wynika, że korzystanie z poczty elektronicznej deklaruje aż 69% osób używających internetu w telefonie. Co więcej, 37% użytkowników poczty mobilnej sprawdza ją codziennie, a 31% robi to kilka razy w tygodniu**.

– “Mailing targetowany na urządzenia mobilne daje reklamodawcom wiele możliwości. Dzięki nowemu produktowi reklamowemu WP.PL mogą oni dotrzeć do ściśle wyselekcjonowanej i atrakcyjnej grupy celowej: posiadaczy smartfonów i tabletów &#8211