Nowy serwis CROPP ujawnia tajemnicę funky

Co by się stało, gdyby styl funky okazał się groźnym wirusem, który kiedyś opanował ludzkość przybywając na pokładzie Kosmicznej Pralki, a dziś powraca ze zdwojoną siłą? Na to absurdalne z pozoru pytanie, próbuje odpowiedzieć marka CROPP oraz agencja interaktywna Engine, tworząc serwis internetowy promujący wiosenną kolekcję pod hasłem „No damage, no funky”.
Prezentuje on historię wirusa – od przybycia na ziemię podczas incydentu w Roswell, poprzez lata siedemdziesiąte ubiegłego wieku, gdy opanował niemal cały Świat, aż po dzień dzisiejszy, gdy powraca wpływając na modę, muzykę i styl życia. „Łączenie faktycznych wydarzeń historycznych – na przykład lądowania na Księżycu, z działaniem wirusa Funky, sprawiało nam ogromną frajdę” – mówi Tomasz Okulicz, Creative Manager w agencji Engine – „Przeglądając setki teledysków funkowych z lat siedemdziesiątych i osiemdziesiątych nie mogliśmy oprzeć się wrażeniu, że naprawdę działał tam jakiś bardzo zaraźliwy wirus”

Oś serwisu stanowi materiał zdjęciowy i filmowy opracowany podczas sesji zdjęciowej, która odbyła się na początku lutego w pralni publicznej na przedmieściach Londynu. Do udziału w niej zaproszona została m.in. Nicole Rosłoniec, znana z programu „Top Model”. Przygotowana przez Łukasza Ziętka sesja, realizowana była w całości z wykorzystaniem technologii Polaroid, dzięki czemu uzyskano wyjątkowy, surowy klimat zdjęć. Według koncepcji kreatywnej serwisu, wspomniana pralnia stała się miejscem masowego zakażenia wirusem F.U.N.K.1. Każdy z bohaterów sesji, otrzymał na potrzeby serwisu nową tożsamość oraz własną historię. Dokładnie opisano typowe zachowania przed zakażeniem, oraz tuż po nim.

„Wierzymy, że historia wirusa F.U.N.K.1 zarazi także naszych klientów. Będziemy również pracować nad tym, aby rozwijać kontent serwisu w jeszcze bardziej interaktywną stronę” – mówi Marta Ożóg-Orzegowska, Brand Manager CROPP-a.

Serwis dostępny jest obecnie w fazie beta, pod adresem www.cropp.com. Za koncepcję oraz wdrożenie projektu, odpowiedzialny jest zespół agencji interaktywnej Engine. To kolejny projekt realizowany przez agencję dla marki CROPP – opracowała ona między innymi poprzedni serwis kampanijny, lookbook kolekcji jesiennej oraz blog korporacyjny pod adresem www.blog.cropp.com.

**********
O firmie:

CROPP to marka odzieżowa dla młodych indywidualistów, otwartych i ciekawych świata, którzy strojem wyrażają swoje poglądy i manifestują niezależność. Kolekcje wyróżniają się modnym młodzieżowym wzornictwem, inspirowanym street-artem, miejskimi sportami i muzyką. CROPP to marka miejska, która najlepiej czuje się na ulicach, w klubach, wszędzie tam, gdzie młodzi ludzie chcą pokazać, że mają styl i niebanalny pomysł na siebie. Marka CROPP należy do spółki LPP.

Engine jest jedną z najdłużej istniejących na polskim rynku full-service’ową agencją interaktywną (powstała w roku 2000), wielokrotnie nagradzaną w konkursach KTR, Kreatura, Złote Orły. Obecnie główni Klienci agencji to Heyah, BMW, MINI, Energa, Cropp, Multimedia Polska, Dr. Oetker.