O jego ego w nowym serwisie Wirtualnej Polski

Wirtualna Polska poszerza portfolio serwisów dla mężczyzn. Do witryny facet.wp.pl dołącza jegoego.pl.
Jegoego.pl to pierwszy serwis w polskiej Sieci, skierowany do panów w przedziale wiekowym 18-35, który prezentuje wysmakowane zdjęcia glamour. Witryna, obok sesji foto, zawiera treści, które mogą zainteresować współczesnego mężczyznę, ceniącego dobry styl, piękne kobiety, nowoczesne gadżety i szybkie samochody. Znalazły się tu więc np. artykuły o nowinkach ze świata nowych technologii, najdroższych modelach aut, ekskluzywnych zestawach audio, zegarkach, telefonach, urządzeniach przenośnych.

„Prezentujemy wszystko, co może zainteresować mężczyznę z klasą. Kwintesencję piękna
z typowo męskiego punktu widzenia. – mówi Łukasz Jurczak z Wirtualnej Polski, koordynator projektu – Publikujemy wysokiej jakości materiały, przede wszystkim galerie fotografii,
w Internecie dostępne w takiej skali tylko w naszym serwisie. Poza Siecią podobne sesje zdjęciowe, zwłaszcza pięknych kobiet, znaleźć można jedynie w takich tytułach prasowych, jak Playboy czy CKM.”

Serwis ma nowoczesny layout i przejrzysty układ. Dzięki systemowi powiązań międzyportalowych panowie dotrą z łatwością – prosto z jego stron – do treści dostępnych
w witrynach moto.wp.pl, luxclub.pl, facet.wp.pl czy tech.wp.pl. Jegoego.pl z założenia ma być lekki w odbiorze. Jego twórcy postawili na wysokiej klasy rozrywkę, wysmakowaną soft erotykę, pojedynki gwiazd, rankingi. Główna strona serwisu przedstawia np. ranking-zabawę „HOT 21 – najlepsze na Twoje OKO”. Biorący w niej udział kompletują jedyną w swoim rodzaju talię kart, złożoną… wyłącznie z dam.

Dział „Gwiazdy” został w całości poświęcony najpiękniejszym, a przy tym najbardziej znanym kobietom świata. „Strefa intymna” to materiały o charakterze erotycznym: sesje zdjęciowe, artykuły tematyczne – wszystko wysokiej klasy i w dobrym stylu. „Speed” przybliża użytkownikom najszybsze, najmocniejsze i najdroższe auta. Każdy pan z przyjemnością,
a pewnie też z wypiekami na twarzy, obejrzy Ferrari 599 GTB HGTE, Rolls-Royce’a 200EX, czy Lamborghini Murcielago LP650-4. Podstrona „Z klasa i kasą” to prezentacja tego, co designerskie i z najwyższej półki: mebli, biżuterii, luksusowych gadżetów.