Czy kobiety kupują w Internecie bo lubią, a mężczyźni z obowiązku? Ile w tym emocji, a ile racjonalnych decyzji? Jak wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej “Mr. & Mrs. E-commerce” funkcjonują różnice pomiędzy kobietami i mężczyznami w zachowaniach i preferencjach dotyczących zakupów w sieci.
E-zakupy – przyjemność czy obowiązek?
Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej
Co kusi, co odstrasza?
Aleksandra Szol, Dyrektor e-commerce i Marketingu MODIVO
Płatność nie ma płci
Ankietowani chętnie korzystają z nowych metod płatności. Dane zaprezentowane w raporcie potwierdzają, że kobiety i mężczyźni są tak samo otwarci na rozwiązania, które jeszcze bardziej usprawnią im proces opłacenia zamówienia online. Pewne tendencje związane z płcią w kontekście płatności możemy jednak zaobserwować. Panie chętnie wybierają BLIK-a i Apple Pay, z kolei panowie w większym stopniu korzystają z płatności odroczonych i ratalnych. Różnice nie są jednak na tyle znaczące, aby sugerować się nimi podczas wyboru metod płatności dla swojego sklepu.
Magdalena Grablewska, Marketing Manager Przelewy24
Gdzie szukamy informacji?
Zapoznaj się z pełny raportem-Mr-Mrs-e-Commerce >>> |