Play przeniósł graczy do wirtualnego świata

Play, operator sieci komórkowej przygotował specjalne doświadczenie VR, które zostanie zaprezentowane podczas jednej z największych imprez gamingowych Poznań Game Arena (21-23 października br.). Działania były częścią strategicznego projektu marki skierowanego do graczy pod wspólnym hasłem #gamersgonnaplay.
Play, jako sponsor PGA, przygotował dla uczestników wiele dodatkowych atrakcji z obszaru gamingu i nowych technologii. Za koncepcję i realizację projektu odpowiada konsorcjum agencji Plej i MediaCom Warszawa.

W ciągu najbliższych kilku dni uczestnicy Poznań Game Arena (PGA) doznali niezapomnianych wrażeń związanych z wirtualną rzeczywistością. Na 400 m2 powierzchni stoiska Play zaprezentował m.in. najbardziej innowacyjne rozwiązania VR, przygotowane specjalnie na tę imprezę. Uczestnicy targów mogli skorzystać z dwóch stanowisk wyposażonych w najnowocześniejsze gogle wirtualnej rzeczywistości – HTC Vive. Zastosowane rozwiązania technologiczne pozwoliły poczuć niesamowite połączenie tego, co najlepsze w grach first person shooter ze swobodnym lotem z prędkością rollercoastera.

Na potrzeby projektu został zbudowany wirtualny świat składający się z dwóch różnych scenerii, które łączył tunel czasoprzestrzenny. Pierwszy z nich to futurystyczne miasto nocą, które „zwiedzano” z wysokości i pikowano pomiędzy jego ruchliwymi ulicami. Drugi świat to z kolei tajemnicza kraina, w której na swojej drodze spotykano lewitujące wyspy z sennych marzeń. Dla graczy ceniących 8-bitową klasykę czekały także wirtualne kontrolery, imitujące pistolety, które przydały się w walce z pixelowymi monstrami, uciekinierami z kultowej gry Space Invaders.

Dodatkowo na stoisku Play można było spotkać się z kilkunastoma najbardziej znanymi influencerami gamingowymi, w tym np. Rezigiusza, Izaka, JDabrowskiego, Blowka, Mandzia, Naruciakia, Gimpera, Drollercastera, Kaiko, Isamu i Karolka. Fani mogli rozegrać z nimi starcia na profesjonalnych stanowiskach e-sportowych, zgarnąć autograf, a nawet zrobić wspólne zdjęcie w technologii 360 stopni. Dla osób, które nie mogły być na PGA influencerzy prowadzili streamy live za pośrednictwem fanpage’a Play. Operator Play w swojej strefie zapewnił uczestnikom wygodne miejsce, gdzie każdy mógł naładować swój telefon i odpocząć od targowego zgiełku, a na koniec zjechać z Play’owej zjeżdżalni. Nie zabrakło też masy gadżetów ufundowanych przez Play oraz docenianą przez gamerów markę Razer.