Polanglo w społecznościach

Sieć księgarni edukacyjno – językowych Polanglo rozpoczyna szeroko zakrojoną promocję swojej oferty w portalu społecznościowym Facebook. Na Fan Page’u firmy ruszyła właśnie wirusowa aplikacja „Wirtualny dzienniczek ucznia”, która umożliwia użytkownikom wystawianie humorystycznych uwag swoim znajomym.
Istniejąca od 1991 roku na rynku sieć księgarni w tym roku obchodzi jubileusz swojej działalności. 20-lecie firmy stało się inspiracją do tego, aby podążając z duchem czasu, rozszerzyć obszar swojej obecności w Internecie i rozpocząć intensywne działania promocyjne w społecznościach. W tym celu na Fan Page’u Polanglo powstała aplikacja „Wirtualny Dzienniczek Ucznia”. Jej celem jest dostarczyć użytkownikom portalu rozrywki oraz przywołać w ich pamięci wspomnienie uwag ze szkolnego dzienniczka, który przez lata były źródłem szkolnego humoru.

Dzięki aplikacji każdy z użytkowników Facebooka ma możliwość wystawienia uwagi swojemu znajomemu. Stylizowana na odchodzący do lamusa szkolny dzienniczek ucznia aplikacja ma zachęcić Internautów do tworzenia zabawnych wpisów.

Aplikacja jest pierwszą spośród planowanych na 2011 rok aktywności firmy. Sieć edukacyjno – językowa Polanglo oferująca w swoim portfolio bogatą ofertę materiałów edukacyjnych dla wszystkich typów szkół, poziomów zaawansowania oraz grup wiekowych do końca roku zamierza przeprowadzić kolejne działania promocyjne oraz prosprzedażowe skierowane do grupy swoich potencjalnych odbiorców na Facebooku.

Dodatkowo promocji w portalu społecznościowym towarzyszą również działania ePR.
Za opracowanie strategii oraz realizację działań promocyjnych Polanglo związanych z portalem Facebook odpowiada agencja marketingowa i PR SpinHouse.