Portal turystyczny easygo.pl

Ponad jedna czwarta letniej oferty turystycznej przygotowana dla polskich klientów na lato ‘2006 już została sprzedana. 31 marca kończy się przedsprzedaż wyjazdów urlopowych w promocji frist minute. Taką informację przekazują swoim agentom polscy organizatorzy wypoczynku. Potwierdzają ją także wyniki sprzedaży portalu turystycznego easygo.pl. Kupujący w Internecie w tym roku najczęściej wybierali 7-dniowe wyjazdy rodzinne do Grecji, Tunezji i Egiptu. Najczęściej byli to państwo Anna i Piotr Nowakowie. W chwili obecnej najwięcej rezerwacji przypadło na czerwiec.

“Akcja przedsprzedaży fisrt minute zaczęła się w tym sezonie wyjątkowo wcześnie”” – informuje Iwona Sokołowska zarządzająca pracą centrum rezerwacji w portalu turystycznym easygo.pl. – “”Pierwsze importy oferty letniej otrzymaliśmy już w przededniu Bożego Narodzenia 2005 roku. Do tej pory 26% naszych klientów kupujących oferty w przedziale od 1 stycznia do dziś wybrało propozycje i terminy letnie. Nasze wyniki potwierdzają więc informacje podawane przez touroperatorów”” &#8211