Problemy kupujących w sieci

Zakupy w Internecie są wygodne i szybkie – kilka kliknięć i gotowe. Wybór produktu i zapłata w większości przypadków to tylko chwila, wręcz czysta przyjemność. Kłopoty zaczynają się wtedy, gdy coś zaczyna iść nie po naszej myśli. Wspólnie z Ceneo.pl zebraliśmy różne historie osób kupujących w sieci, dla Was wybraliśmy te najciekawsze.
Przez cały luty portal Bankier.pl publikować będzie wybrane historie użytkowników, którym nie zawsze udawały się zakupy w sieci. Co zrobić, gdy przesyłka nie przychodzi na czas? Jak się zachować, jeśli zakupy były niewłaściwie zapakowane? Dlaczego nie warto kupować podrobionych perfum oraz po co są oryginalne opakowania? Na te i wiele innych pytań odpowiadamy w specjalnym cyklu artykułów „Problemy kupujących w sieci”.

– “Zakupy w sieci wiążą się z pewnym ryzykiem, którym można jednak zarządzać. Oczywiście nigdy nie zabezpieczymy się w 100 proc., ale kilka prostych zasad pozwoli nam uniknąć nieprzyjemności. Gdy bardzo zależy nam na terminowej dostawie, kupujmy w poznanych wcześniej sklepach. Jeśli decydujemy się na transakcję z nowym sprzedawcą, sprawdźmy opinie o sklepie. Niezadowoleni klienci chętnie dzielą się przykrymi doświadczeniami w sieci. Telefoniczne zapewnienia sprzedawcy skonfrontujmy z regulaminem”” &#8211