W najnowszym raporcie obszerna analiza branży – wartość rynku wraz z prognozą, wydatki w poszczególnych latach, a także analiza demograficzna. Ponadto o tym, jak powinna wyglądać mobilna wersja e-sklepu. Eksperci są zgodni. To obecnie jedna z najważniejszych rzeczy jaką powinien mieć każdy sklep internetowy.
Oprócz tego w raporcie o mechanizmach wspierających sprzedaż. Retargeting, automatyzacja sprzedaży i marketingu, czy zaawansowane systemy rekomendacji to nie nowinki. Wykorzystanie ich w sprzedaży to istotny element każdego, dobrze działającego e-biznesu.
Ponadto w naszym kraju trwają prace nad wdrożeniem nowych przepisów do prawa krajowego, które mogą zmienić oblicze e-commerce w Polsce. Przedsiębiorcy muszą przystosować swoje sklepy i regulaminy. Na co przede wszystkim trzeba zwrócić uwagę? To wszystko w naszym raporcie wraz z wypowiedziami ekspertów, którzy szczegółowo omawiają nadchodzące zmiany i to, jaki będą mieć wpływ na branżę.
Raport Interaktywnie.com: E-commerce to także ranking sklepów. Podobnie jak rok wcześniej, Money.pl wraz z Gazetą Wyborczą i Wyborczą.biz przebadali dla nas 100 największych polskich sklepów internetowych. Każdy z nich został sprawdzony pod kątem 60 kryteriów, które mają znaczenie dla potencjalnych klientów. Przeanalizowane zostały między innymi przyjazność i funkcjonalność e-witryny, asortyment, sposoby dostarczania towarów i możliwości płacenia za nie.
Elektronika i AGD
———————————
1 . komputronik.pl – 78,00
2. euro.com.pl – 76,00
3. redcoon.pl – 75,00
4. agito.pl – 74,50
5. morele.net – 74,00
6. mixelectronics.pl – 73,50
7. vobis.pl – 69,50
8. conrad.pl – 68,00
9. neo24.pl – 67,50
10. oleole.pl – 67,00
Pobierz pełny raport Interaktywnie.com: E-commerce i ranking e-sklepów:
http://interaktywnie.com/download/60