Reklamy LINK4 w formie teledysków

6 marca LINK4 wystartował z drugą częścią nowej kampanii reklamowej promującej ubezpieczenia mieszkaniowe i turystyczne. Tym razem na YouTube prezentuje teledyski. Występują w nich, tak jak w spocie TV i reklamie radiowej, artyści znani z programów: X-Factor, Must Be The Music, czy Voice of Poland. Firma będzie promować teledyski na YouTube i liczy na ponad 200 tysięcy odsłon.
„W teledyskach informujemy nie tylko o możliwości płacenia za ubezpieczenia LINK4 punktami Payback, ale także o tym, że każdy klient kupując polisę mieszkaniową lub turystyczną otrzyma pięć razy więcej punktów niż dotychczas. W ciągu roku obecności w programie Payback wystawiliśmy ponad 100 tysięcy polis z punktami. Widać, że to atrakcyjny benefit dla naszych klientów.” – mówi Marcin Niewiadomski, Dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu Ubezpieczeń Indywidualnych w LINK4.

„Ważnym elementem kampanii jest obecność w mediach społecznościowych. Daje nam to przestrzeń do komunikacji z klientami. Poświęcamy więc dużo uwagi Facebookowi oraz badamy potencjał Instagramu i Twittera. Na Instagramie założyliśmy profil link4friends, na którym opublikowaliśmy zdjęcia artystów z planu. Współpraca z artystami już na starcie zapewniła nam świetny ruch i wiele pozytywnych komentarzy.” – powiedziała Ania Pińkowska, Social Media Manager z Departamentu Business.

Link do kanału LINK4 z nowymi teledyskami na YouTube
———————————————————————————
http://www.youtube.com/user/link4

W teledyskach LINK4 występują: Adam Michalski z Sound’n’Grace (Mam Talent), Kasia Moś (Must Be The Music), Mateusz Krautwurst (The Voice of Poland) oraz zespół The Chance (X Factor).
Kampania LINK4 jest obecna w stacjach telewizyjnych, radiowych, w Internecie, z dużym naciskiem na social media: Instagram, YouTube, Facebook. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Brasil. Za media odpowiedzialne są domy mediowe Starcom i Sales&More, a spoty wyprodukował dom produkcyjny Pirania Film. Reżyserem jest Bruce Parramore, reżyser między innymi filmu „Kochaj i tańcz” oraz serialu „Tancerze”. Za choreografię odpowiadał Kris Adamski a operatorem obrazu był Sebastian Miłaszewski. Aranżacje muzyczne przygotował DJ i producent muzyczny Mafia Mike.

*******
LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. jest pionierem i liderem ubezpieczeń direct w Polsce. Swoją działalność operacyjną rozpoczęło w 2003 r. Obecnie LINK4 oferuje klientom indywidualnym ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe i turystyczne a firmom ubezpieczenia flot samochodowych z wykorzystaniem wielu kanałów dystrybucji: przez telefon, Internet, u agentów, brokerów, w bankach i sieciach handlowych. Ubezpieczyciel jest laureatem wielu nagród i wyróżnień. Jako pierwsze towarzystwo ubezpieczeń direct otrzymało certyfikat ISO 9001:2001 w obszarze likwidacji szkód.

Od 15 czerwca 2009 r. LINK4 należy do czołowej międzynarodowej grupy ubezpieczeniowej RSA z siedzibą w Londynie. RSA działa głównie w Wielkiej Brytanii, Skandynawii, Kanadzie, Irlandii, w krajach Azji, Bliskiego Wschodu, Ameryki Łacińskiej oraz Europy Centralnej i Wschodniej. Łącznie w 140 państwach RSA zatrudnia 23 tysiące pracowników. Przychody ze składek wyniosły w 2012 roku 8,2 miliarda funtów brytyjskich.