Rekordowa dynamika wzrostu sklepu internetowego smyk.com

Smyk.com, e-sklep z produktami dla dzieci i przyszłych mam, po raz kolejny potwierdził pozycję lidera w swojej kategorii. W badaniu Megapanel PBI/Gemius osiągnął wynik ponad czterokrotnie wyższy od zasięgu następnego w rankingu e-commerce’u z kategorii „Produkty dla dzieci i zabawki”.
Wyniki badania Megapanel PBI/Gemius wykazały, że w grudniu 2013 r. smyk.com osiągnął zasięg ponad 837 tys. realnych użytkowników, notując wzrost na poziomie 61 proc. r/r. E-sklep skupia też bardzo duże grono rodziców w ramach fanpage’a marki na Facebooku – ponad 230 tys. fanów z bardzo wysokim wskaźnikiem zaangażowania. Według tworzonego przez Sotrender raportu FanpageTrends Polska, od listopada 2012 r. utrzymuje się w czołówce fanpage’y w kategorii “Macierzyństwo””.

&#8222