Ruszył Konkurs Biuletynów Firmowych 2006

Rozpoczęła się szósta edycja jedynego w Polsce Konkursu Biuletynów Firmowych, który ma na celu wyłonienie najlepszych periodyków firmowych w Polsce.
Termin nadsyłania prac mija 23 czerwca. Udział w Konkursie jest bezpłatny.

Do agencji doradczej i wydawniczej Agape, organizatora Konkursu i firmy specjalizującej się w przygotowywaniu biuletynów firmowych można nadsyłać magazyny w kategoriach:
• biuletyn wewnętrzny,
• biuletyn zewnętrzny,
• biuletyn elektroniczny.

W kategoriach biuletyn wewnętrzny, biuletyn zewnętrzny i biuletyn elektroniczny zostaną przyznane wyróżnienia: I miejsce, II miejsce, III miejsce. Zwycięzcy otrzymają statuetki i dyplomy. Laureaci I miejsca we wszystkich trzech kategoriach otrzymają dodatkowo bezpłatnie roczny dostęp do SARE – programu umożliwiającego tworzenie i dystrybucję profesjonalnych biuletynów elektronicznych.

Sponsorem Konkursu Biuletynów Firmowych 2005 jest SARE – pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP. SARE umożliwia użytkownikowi samodzielne przygotowanie mailingu, zarządzanie bazą adresową i obserwację wyników poszczególnych kampanii. Narzędzie wykorzystywane jest m.in. do obsługi newsletterów, kampanii reklamowych, konkursów, programów lojalnościowych, komunikacji wewnętrznej i relacji inwestorskich. Z SARE korzystają już takie marki jak Media Markt, Premiumclub, Bankier.pl, Siemens i wiele innych.

Sponsorem Konkursu jest również Drukarnia Prodruk – drukarnia offsetowa z Katowic, która weszła na rynek warszawski i zdobywa coraz większe grono stałych i zadowolonych klientów. Prodruk drukuje do formatu B2 i zajmuje się przede wszystkim produkcją katalogów, ulotek, folderów oraz periodyków.

Patronami medialnymi Konkursu są: „Puls Biznesu”, „PRoto”, „PrintPartner” oraz „Vortal e-PR”.