Ruszyła nowa strona Mercure

Mercure, międzynarodowa marka hoteli uruchomiła swoją stronę internetową w języku polskim. Do jej zalet należą nowoczesny design, przyjazny i czytelny układ, intuicyjna nawigacja oraz indywidualne rozwiązania dla użytkowników.
Strona internetowa hoteli Mercure mercure.com prezentuje ofertę sieci hoteli na całym świecie. Modyfikacja strony wpisuje się w nową strategię rozwoju Grupy Accor, strategicznego partnera Grupy Hotelowej Orbis, która stawia na rezerwacje online za pośrednictwem stron internetowych poszczególnych marek hotelowych.

Polska strona internetowa dedykowana sieci hoteli Mercure daje klientom wiele nowych możliwości. Internauci z łatwością odnajdą tam potrzebne im informacje na temat wybranego hotelu tej marki. Tematyczne zakładki, a także podstrony dedykowane hotelom w danym mieście, z uwzględnieniem cen, lokalizacji, map, dodatkowych usług to tylko niektóre z jej funkcji. Goście bez problemu odnajdą informacje o aktualnych promocjach czy ofertach proponowanych przez wybrane hotele np. z okazji Świąt Wielkiej Nocy czy Bożego Narodzenia. Klienci mają również możliwość stworzenia konta w serwisie, co daje bezpośredni dostęp do usług specjalnych np. szybkiej rezerwacji.

Na nowej polskojęzycznej stronie mercure.com rozbudowana została wyszukiwarka. Uwzględnia więcej kryteriów wyszukiwania – na przykład: restauracje, parkingi oraz inne elementy charakterystyczne dla wybranej lokalizacji, jak Centrum Wellness & Spa.

Serwis mercure.com funkcjonuje w 25 wersjach językowych, w zależności od obszarów geograficznych, od dziś także w języku polskim.

„Polskojęzyczna wersja strony internetowej sieci Mercure jest zintegrowana ze strategią dystrybucji marki. Jest intuicyjna, czytelna i bardzo funkcjonalna w odnajdywaniu najbardziej potrzebnych informacji. Chcemy zachęcić wszystkich naszych klientów do rezerwacji bezpośrednio poprzez stronę internetową.” — mówi Inga Ganowska, Brand Manager Marki Mercure w Polsce.

Mercure oferuje osobom podróżującym zarówno służbowo jak i turystycznie atrakcyjną alternatywę w porównaniu do innych sieci hotelowych i hoteli niezrzeszonych. Mercure jest jedyną marką hoteli średniej kategorii która łączy siłę międzynarodowej sieci ponad 700 hoteli z gwarancją standardów jakości oraz doświadczeniem różnorodności hoteli Mercure, z których każdy jest inny, zakorzeniony w lokalnej społeczności i zarządzany przez entuzjastycznych hotelarzy. Hotele Mercure położone w centrum miast, nad morzem lub w górach, witają gości w 50 krajach na całym świecie.

*********
O firmie

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarządza blisko 60 obiektami w 25 miastach w Polsce i 2 hotelami na Litwie. Oferuje 10,5 tysiąca pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis i Etap/ibis budget, a także Orbis Hotels i Holiday Inn w Warszawie. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Partnerem strategicznym Orbisu jest firma Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, jest obecny w 92 krajach, w których dysponuje 4 400 hotelami z 530 tys. pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor – Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, all seasons/ibis Styles, Etap Hotel/Formule1/ibis budget, hotelF1 i Motel 6 gwarantuje zróżnicowaną ofertę usług i produktów od luksusowych po ekonomiczne. Accor zatrudnia ponad 180 tys. pracowników na całym świecie, oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia.